مراکز آزمایشگاهی و واحدهای تولید بتن آماده ستان لرستان مکلف به تهیه شناسنامه اختلاط بتن شدند

کد خبر: 328 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲ آبان ۹۵ - ۲:۰۷ ب.ظ

با هدف ارزیابی روند خدمات دهی مراکز آزمایشگاهی جوش و بتن در استان آزمایشگاه پویا پی بروجرد مورد بازدید نمایندگان هیأت مدیره نظام مهندسی استان قرار گرفت .

در این بازدید نمایندگان هیأت مدیره نظام مهندسی استان دکتر حیات پور – مهندس طهماسبی و مهندس دریکوند از نزدیک روند ارجاع کار به آزمایشگاه و نحوه آزمایشهای بتن و جوش و تجهیزات مربوط به آن را در واحد آزمایشگاهی پویا پی بروجرد مورد بررسی قرار دادند.

مرکز آزمایشگاهی پویا پی بروجرد که دارای صلاحیت ژئوتکنیک بتن با پایه ۲ می باشد در خیابان تختی بروجرد روبروی برج سفیر واقع است و بعنوان یکی از مراکز مجاز و مورد تایید سازمان نظام مهندسی استان در زمینه بتن و ژئوتکنیک به شمار می آید.

در جریان بازدید از این مراکز آزمایشگاهی که اعضای هیأت اجرایی نمایندگی بروجرد و جمعی از کارفرمایان مراکز تولید کننده بتن آماده این شهرستان نیز حضور داشتند ، ابتدا  مهندس باقری گزارشی از اصلاح روند توزیع نقشه ها و اجرایی شدن طرح مجریان ذیصلاح در بروجرد ارائه کرد آنگاه دکتر حیات پور و مهندس طهماسبی دو عضو هیأت مدیره نظام مهندسی استان در سخنانی با تاکید بر ضرورت فرهنگ سازی برای ترغیب کارفرمایان به استفاده از بتن آماده و استاندارد خواستار توجه جدی ناظران برای تحقق این مهم شدند.

در ادامه این بازدید مقرر شد اسامی مراکز تولید بتن آماده بروجرد در محوطه دفتر نمایندگی نظام مهندسی بروجرد در معرض دید قرار گیرد و ناظران سازمان نیز با توصیه های کارشناسی خود کارفرمایان را برای هدایت به سمت مراکز تولید بتن آماده استاندارد تشویق و هدایت کنند .

در پایان این بازدید کلیه کارفرمایان مراکز تولید بتن آماده نیز مکلف شدند با همکاری مراکز خدمات آزمایشگاهی بروجرد نسبت به تهیه شناسنامه اختلاط بتن برای هر پروژه اقدام نمایند .

منبع: سازمان نظاممهندسی لرستان
منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲ آبان ۹۵
1313 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0