دیدار رییس و اعضای هیات مدیره سازمان با سلطانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان

کد خبر: 191125016 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳ آذر ۹۸ - ۱۰:۵۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی

در آغاز این دیدار، اصغر رسولی ریاست سازمان استان زنجان، ضمن قدردانی از تلاش سلطانی به ارتقا جایگاه سازمان نظام مهندسی ساختمان با اشاره به انتخابات اخیر انجام شده و ترکیب جدید هیات رئیسه سازمان به ارائه گزارش وضعیت آماری سازمان پرداخت و ادامه داد: با توجه به ابلاغ لغو بخش نامه تبصره دوم ماده بیست و چهار آئین نامه اجرایی ماده سی و سه در مورد مبحث دوم امیدوار هستیم شاهد ایجاد آرامش در صنعت ساختمان کشور و استان بوده و قدم های موثری در راستای افزایش کیفیت ساختمانها برداشته شود و با حضور سلطانی در هیات ۴ نفره استان و حمایتهای وی، این امر محقق شود.
در ادامه اعضای محترم هیات مدیره نیز به بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود در مورد مسائل صنعت ساختمان پرداختند.
در خاتمه، سلطانی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع متخصصان صنعت ساختمان استان و انتخاب هیات رئیسه جدید سازمان، تصریح کرد: برخی از موارد مطرح شده را که دغدغه همه دلسوزان استان است، را میتوان با تکیه بر افراد متخصص در راستای توسعه همه جانبه شهر و استان پی‌گیری کرد.
وی با اشاره به آمارهای ارائه شده توسط ریاست سازمان خاطر نشان کرد: که در حال حاضر شاهد افزایش تعداد مهندسان و کاهش متراژ ساخت به نسبت تعداد مهندسان هستیم و این مسیر را میبایست با جدیت در راستای اجرای ساختمان‌های با کیفیت با مجریان و اجراهای قوی تر طی کنیم.
هم‌چنین سلطانی با اشاره به فضای رقابتی در مورد شرکتهای مشاور در سطح کشور خواستار افزایش کیفیت و سطح خدمات ارائه شده از طرف شرکتهای مشاور و نیز پرداختن به اقتصاد مهندسی در امر ساختمان‌های استان شد.
هم‌چنین وی در ادامه در مورد تعرفه خدمات مهندسی و مسائل جاری در حوزه ساخت و ساز مواردی را مطرح و بر ضرورت پی‌گیری آنها تاکید کرد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ آذر ۹۸
453 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0