بازار یابی دیجیتال

دیجیتال مارکتینگ

تسهیل نیاز های ارتباطی در دنیای دیجیتال هدف ما از راه اندازی این بخش بوده است.

کد خبر: 991102001 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲ بهمن ۹۹ - ۱۰:۲۹ ق.ظ

“ارتباط” بعد از نیاز های فیزیولوژیک و امنیت مهم ترین نیاز بشر است که با پیشرفت تکنولوژی روش های جدیدی برای آن فراهم شده.این نیاز ارتباطی همان چیزی بوده که بعد از کشف علمی آن، کمپانی ها توانستند علاوه پیدا کردن محبوبیت، از آن برای درامد زایی  نیز استفاده کنند.

ولی ماجرا به همینجا ختم نمیشود. دنیای دیجیتال امروز به یک غول ارتباطی تبدیل شده که نه فقط نیاز ها را برطرف میکند که نیاز آفرینی هم میکند ، شرکت ها چیزی را میفروشند که مشتری به آن نیازی ندارد و با ساخت تصور زندگی باکیفیت تر به همراه یک محصول، میتوانند آن را به فروش برسانند.

ترکیب این نیاز های روانشناختی با علم روز بازاریابی ، این امکان را فراهم کرده تا بتوان پیام درست را در لحظه درست و در مکان مناسب به دست مخاطب هدف مشخص رساند.این یعنی فروش بدون درگیر شدن با مکان های فیزیکی بیشتر و سهولت برای انتخاب مشتری.

یعنی حداکثر بهره وری.

بخش دیجیتال مارکتینگ مثلث ، به دنبال رونق دادن به کسب و کار هایی است که میخواهند مشتری خود را در فرایندی پیچیده تر ولی ارزان تر پیدا کنند. مشتری ای که برای رسیدن به خدمات یا محصول مورد نظرش راه های بسیاری را در اینترنت تجربه میکند و درباره کیفیت و ارزش آن به راحتی تصمیم میگیرد.

اینترنت به سرگرمی ما تبدیل شده! به علاقه مندی ما برای حضور در آن و برای ارائه هرآنچه که بتوان تصور آن را کرد!  اینترنت به ما کمک میکند تا بتوانیم به مشتریانمان برای رسیدن به اهداف خاص خود و بر اساس نیاز های خاص ایشان عملیاتی متفاوت را در آن طرح ریزی و اجرا کنیم.

شرکت هایی که ما افتخار همکاری با آن ها را داشته ایم به این موضوع آگاه میشوند که میتوانند با برنامه ریزی دقیقتری به هدف مشخص رسید و هزینه ها را نیز در مقایسه با بازخورد مالی متناسب کرد.

ما میخواهیم که با حداقل هزینه به حداکثر مخاطب دسترسی پیدا کنیم، نمیخواهیم مخاطب را از خود فراری بدهیم، وقتی که او نمیخواهد کسی را ببیند و سکوت داشته باشد، جلوی چشمانش به عنوان مزاحم دیده شویم!

دنیای دیجیتال (اینترنت، تلفن های همراه و غیره … ) ابزاری بسیار وسیع برای رساندن پیام به دست مخاطب است. البته که اینترنت و اطلاعات همیشه در دسترس هستند ولی حجم آنها آنقدر زیاد است که مخاطب دیگر وقتی برای دیدن بنر شما در سایت های فروش نمیگذارد. اما همچنان مخاطب ما به دنبال چیزی میگردد و این نقطه ای است که ما پیام مشتریمان را به اون خواهیم رساند!

مخاطب متصور ما منفعل نیست و ما نیز با رسد کردن فعالیت ها و خواسته های او در دنیای بزرگ اینترنت و شبکات اجتماعی راهی برای رساندن پیام خود به مشتری خواهیم یافت.

هزینه های دیجیتال مارکتینگ مهمترین مزیت استفاده از آن نیست. درست است که در مقایسه با اجرای چندین بیلبورد چندصد میلیونی دیجیتال مارکتینگ بسیار راه های ارزانتری برای رسیدن به همان میزان مخاطب را دارد. ولی مزیت بزرگتر آن اثربخشی آن و درگیری مخاطب با پیام است. در دنیای دیجیتال مخاطب انتخاب میکند که با شما آشنا بشود یا خیر و خود این یعنی برد چون در بین دو گزینه اصلی انتخاب مخاطب قرار گرفته اید. درصورتی که بیلبورد ها چون بالاجبار جلوی چشمان مخاطب قرار میگیرند حتی تاثیر منفی نیز دارند و برای جبران این تاثیر شرکت های تبلیغاتی با تکنیک های بسیار پیچیده تر جذب مجبور به درگیر کردن مخاطب هستند که همیشه نیز موفق نیستند.

 

بخش های مختلف فعالیت ما

بازاریابی و برندسازی

ایده پردازی

برنامه ریزی

طراحی گرافیک دیجیتال و شخصی سازه شده

موشن گرافی و اینفوگرافی

سئو

طراحی سایت

ایمیل مارکتینگ

تولید محتوای فضای دیجیتال

کنترل محتوا

افزایش ترافیک ارگانیک سایت

کمپین های تبلیغاتی دیجیتال

فروش مستقیم به خریدار

کاهش قیمت در لید و افزایش ایمپرشن

پروموشن با ابزار های گسترده

حفظ رکورد های رجوع به سایت

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲ بهمن ۹۹
936 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0