فروش انواع پله برقی و نصب و نگهداری آنها

فروش انواع پله برقی و نصب و نگهداری آنها

پله برقی در حال حاضر بخش مهمی ساختمان ها محسوب می شود. پلی برقی ها در انواع مختلفی بر طبق تعداد طبقه ها، قطعات تشکیل دهنده، نوع ساختمان و غیره در بازار موجود هستند. خرید پله برقی بسیار حساس بوده و می بایست به موارد بسیاری توجه داشت. شرکت آسانسور آتیس با داشتن متخصصین ماهر شما را در این زمینه راهنمایی خواهد کرد.

کد خبر: 000603002 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳ شهریور ۰۰ - ۵:۰۶ ب.ظ

خرید پله برقی از شرکت آسانسور آتیس

امروزه با پیشرفت در صنعت ساختمان سازی، پله برقی جایگزین پله های معمولی در ساختمان ها شده است. این پله ها در واقع مانند آسانسور کار می کنند و وظیفه جابجایی افراد بین طبقات مختلف ساختمان را بر عهده دارند. این وسیله نیز دارای ویژگی های منحصر به فردی است. پله های برقی دارای انواع مختلف بوده که در مراکز گوناگون تجاری و غیره مورد استفاده قرار می گیرند. این وسیله توانایی جابجایی افراد بسیاری را دارد. از این رو در مراکز تجاری این وسیله در کنار آسانسور جهت سهولت رفت و آمد بازدیدکنندگان نصب می شود. این وسیله را معمولا در مکان های پر رفت و آمد راه اندازی می کنند که اکثرا نصب آن به دو صورت مختلف انجام میگیرد. به این صورت که یکی از آن ها از طرف بالا به پایین و دیگری از پایین به بالا حرکت می کنند. همان طور که مشخص است این وسیله وظیفه بسیار مهمی را در ساختمان ها بر عهده دارد. کارکرد درست و ایمن بودن آن ها از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. بنابراین این وسیله می بایست با کیفیت بوده و همچنین مناسب پروژه مدنظر انتخاب شود. شرکت های فراوانی در زمینه طراحی و فروش پله برقی فعالیت دارند. شرکت آسانسور آتیس یکی از شرکت های فعال در ایران است که با کمک فناوری روز جهانی تمامی تلاش خود را برای ارائه محصولات با کیفیت و در کنار قیمت مناسب خدمت کاربران عزیز بکار برده است. شرکت آسانسور آتیس مفتخر است که با تولید انواع پله برقی و همچنین نصب و راه اندازی آن ها در کنار شما مصرف کنندگان عزیز می باشد.

 

 

 

فروش انواع پله برقی و نصب و نگهداری آنها

 

 

پله برقی

خدمات مجموعه آسانسور آتیس در زمینه صنعت پله برقی

شرکت آتیس سال هاست که در زمینه صنعت پلی برقی به فعالیت می پردازد. این شرکت از جمله شرکت های نامدار در ایران می باشد که در زمینه های مختلف از جمله واردات، فروش، نصب، سرویس آسانسور پله برقی و موفق به کسب رتبه درخشانی در میان رقبای خود شده است. در صنعت پله برقی  بدون استثنا کیفیت محصول از اولین مواردی است که مورد توجه خریداران قرار می گیرد. هدف این شرکت نیز در راستای همین موضوع می باشد. این مجموعه همواره در تلاش است با وارد کردن پله های برقی درجه یک و باکیفیت نظر مخاطبین خود را جلب کند. از خدمات این مجموعه که برای جلب رضایت و راحتی کاربران در نظر گرفته شده است، می توان به تامین محصولی با کیفیت مطابق با استاندارد های مدنظر مشتری در کوتاه ترین زمان می باشد. کلیه محصولات ارائه شده دارای استاندارد اروپا بوده و اندازه آن ها طبق خواسته کاربران در نظر گرفته می شود. همچنین این مجموعه با داشتن تیم مجرب و متخصص در این زمینه از خرید تا راه اندازی پروژه مربوطه همراه شما عزیزان خواهد بود. از دیگر خدمات این شرکت می توان به خدمات پس از فروش و ارائه گارانتی معتبر برای محصول خریداری شده، اشاره نمود. توجه داشته باشید که این شرکت کیفیت کلیه محصولات ارائه شده به مشتریان خود را تضمین می کند.

 

 

 

خدمات مجموعه آسانسور آتیس در زمینه صنعت پله برقی

 

پله برقی

نصب و راه اندازی پله برقی

امروزه ساخت و ساز ساختمان های چند طبقه افزایش یافته است. بدون شک رفت و آمد در مراکز خرید و غیره بدون پله های برقی غیر قابل تصور است. نصب و راه اندازی پله برقی ها بسیار با اهمیت بوده و نیاز به دانش و تجربه کافی دارد. همان طور که میدانید پله های برقی دارای انواع گوناگون با توجه به تعداد طبقات، نوع کاربری ساختمان و غیره می باشند. از انواع آن می توان به پله های برقی خانگی و صنعتی اشاره کرد که هر یک دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند. با توجه به این موضوع آشکار است که نصب پله برقی کار کاملا حرفه ای بوده و می بایست توسط متخصص انجام گیرد. لازم به ذکر است که شرکت آسانسور اتیس با داشتن متخصصین مجرب و با تجربه، شما را پس از خرید پله برقی همراهی کرده و به اجرا و راه اندازی آن کمک می کند. مسائل ایمنی و همچنین استاندارد های مربوط به نصب انواع پله برقی توسط افراد متخصص این مجموعه رعایت خواهد شد. با خیال راحت نصب پله های برقی خود را به متخصصین این مجموعه بسپارید.

 

 

 

 

 

 

نصب و راه اندازی پله برقی

 

 

 

 

 

پله برقی

هزینه نصب پله برقی       

یکی از مهم ترین عواملی که در انتخاب این وسیله نقلیه تاثیر خواهد داشت، هزینه نصب و اجرای آن است. به طور عمومی هزینه نصب پله برقی زیاد می باشد، از این رو این موضوع برای پیمانکاران و سایر مصرف کنندگان از اهمیت بالایی برخوردار است. به این وسیله نقلیه می توان به چشم یک سرمایه گذاری بلند مدت نگاه کرد که موجب افزایش بازدیدکنندگان در مجتمع شما خواهد شد. قیمت نصب پله برقی به عوامل بسیاری بستگی دارد و نمی توان به یک عدد تقریبی اشاره ای کرد. این وسیله یک ماشین پیچیده محسوب می شود که از قطعات و بخش های مکانیکی و الکتریکی تشکیل شده است. نصب هر یک از بخش ها و قطعات آن، نیاز به دانش و تخصص دارد. تنوع قطعات، تعویض یا تعمیر، قطعات اصلی از جمله اصلی ترین مواردی می باشند که بر تعیین هزینه نصب انواع پله برقی تاثیر می گذارند. مجموعه آسانسور آتیس تمام سعی خود را به کار برده است تا باکیفیت ترین محصولات در کنار قیمت مناسب برای مصرف کنندگان ارائه دهد. تردید نداشته باشید که هزینه پرداخت شده به این مجموعه به جز صرف راه اندازی اصولی و بی نقص پله برقی به چیز دیگری نخواهد شد. این مجموعه این اطمینان را به مشتری های خود می دهد که هزینه صرف شده به هیچ وجه هدر نخواهد رفت.

 

 

هزینه نصب پله برقی

 

 

پله برقی

فروش  انواع پله برقی در شرکت آسانسور آتیس

 

در مراکز و ساختمان هایی که رفت و آمد زیاد است و نمی توان از آسانسور استفاده کرد، بهترین گزینه برای رفت آمد پله برقی است. امروزه با افزایش ساخت و ساز ساختمان های چند طبقه نیاز به این وسیله نیز افزایش یافته است. شرکت آسانسور آتیس در بازار ایران به ارائه انواع این وسیله نقلیه می پردازد. اگر شما نیز به دنبال یک شرکت مطمئن برای نصب و اجرای این وسیله نقلیه هستید، این شرکت با فروش انواع پله برقی از جمله پله های برقی تجاری، نیمه تجاری و غیرتجاری با نازلترین قیمت و همچنین با کیفیت بالا در خدمت شما عزیزان می باشد. همچنین این شرکت علاوه بر فروش پله برقی و نصب آن قادر به ارائه خدمات پس از فروش یعنی سرویس و تعمیر آن ها نیز می باشد. این شرکت با داشتن شرایط فوق در کنار متخصصین ماهر و کاربلد یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما می باشد.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ شهریور ۰۰
587 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0