برگزاری مرحله دوم آزمون نظام مهندسی در دانشگاه آزاد اسلامی لارستان برگزاری مرحله دوم آزمون نظام مهندسی در دانشگاه آزاد اسلامی لارستان

برگزاری مرحله دوم آزمون نظام مهندسی در دانشگاه آزاد اسلامی لارستان

برگزاری مرحله دوم آزمون نظام مهندسی در دانشگاه آزاد اسلامی لارستان ، علی رغم اینکه در این آزمون، امتحان بصورت open book برگزار شد، ولی هیچ‌ تخلف مشهودی در روند آزمون گزارش نشد

کد خبر: 010629001 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۹ شهریور ۰۱ - ۹:۱۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، برگزاری مرحله دوم آزمون نظام مهندسی در دانشگاه آزاد اسلامی لارستان ، علی رغم اینکه در این آزمون، امتحان بصورت open book برگزار شد، ولی هیچ‌ تخلف مشهودی در روند آزمون گزارش نشد

برگزاری مرحله دوم آزمون نظام مهندسی در دانشگاه آزاد اسلامی لارستان

برگزاری مرحله دوم آزمون نظام مهندسی در دانشگاه آزاد اسلامی لارستان
آزمون ورود به حرفه مهندسان و کاردان‌ های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت معماران تجربی شهرستان‌ های جنوبی استان فارس در دانشگاه آزاد اسلامی لارستان در سه روز متوالی برگزار گردید.
مهدی زارع ضمن تشکر از همکاران خود در دانشگاه آزاد اسلامی لارستان، از انعقاد یادداشت تفاهمی با اداره کل راه و شهرسازی لارستان با حضور مسئولین شهرستان و نظام مهندسی لارستان در فرمانداری ویژه شهرستان خبر داد.
زارع با اشاره به اینکه شرکت کنندگان در این آزمون بزرگ، ۱۰۲۶ نفر از مهندسین زن و مرد از شهرستان‌ های جنوبی استان فارس بوده که برای به دست آوردن پروانه اشتغال نظام مهندسی با هم در فضایی آرام، سالم و ایمن به رقابت پرداختند.
زارع با اشاره به این که علی رغم اینکه در این آزمون، امتحان بصورت open book برگزار شد، ولی هیچ‌ تخلف مشهودی در روند آزمون گزارش نشد که این خود نشان دهنده دقت و تجربه فاخر همکاران ما در دانشگاه آزاد اسلامی لارستان از یک سو و سلامت نفس و بزرگمنشی مهندسان جوان از سوی دیگر دارد.
وی ادامه داد: این آزمون علاوه بر رقابت در آزمون ورود به رشته مهندسان در رشته‌ های متنوع مهندسی از برگزاری آزمون صلاحیت کارشناس ماده ۲۷ خبرداد.
زارع در خاتمه ضمن تشکر از همکاری برخی از نهاد‌ها و سازمان‌ های همراه با دانشگاه آزاد اسلامی لارستان جهت برگزاری هرچه بهتر این آزمون مهم، برای همه مهندسان جوان، آرزوی خدمت صادقانه به مردم و میهن و موفقیت بیشتر کرد.
منبع: خبرگزاری آنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ شهریور ۰۱
247 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0