بررسی آیین نامه طراحی راه‌های شهری توسط گروه تخصصی ترافیک شورای مرکزی

کد خبر: 980914007 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۴ آذر ۹۸ - ۱۰:۱۰ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی
گروه تخصصی ترافیک شورای مرکزی دوازدهم آذرماه نشست خود را در محل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران برگزار نمود.
در این نشست که اعضای کمیسیون تخصصی سازمان نظام مهندسی استان تهران و اساتید برجسته ترافیک و راه وترابری و مهمانانی از وزارت کشور حاضر بودند، آیین نامه طراحی راه‌های شهری مورد بررسی قرار گرفت. در این زمینه طبق اتفاق نظر اعضا پیشنهاد گردید کمیته نظارت و راهبردی برای بازنگری آیین نامه تشکیل و طبق نظرات فنی و تخصصی اعضای نشست، اصلاحات فنی لازم اعمال گردد.
در این مورد، پیشنهاد گردید شورای مرکزی از وزارت کشور و وزارت راه و شهرسازی تقاضای صرف نظر از ارسال آیین نامه بازنگری شده به شورای‌عالی معماری و شهرسازی کند تا با حضور اعضای حاضر در نشست بتوان در اسرع وقت جمع بندی فنی با ویرایش جدید انجام داد و به صورت مکتوب نظرات اصلاحی را روی ویرایش جدید آیین نامه راه‌های شهری اعمال کرد.
در مورد بند بعدی دستورجلسه نیز پیشنهاد گردید تا ابلاغ شیوه نامه تمدید و ارتقای پایه جدید دوره های بازآموزی جهت ارتقای پایه و تمدید مهندسین ترافیک در استان‌ها بعهده سازمان استانها گذاشته شود، تا با در نظرگیری شرایط و تعداد مهندسین ترافیک واجدشرایط نسبت به تشکیل حداقل یک دوره بازآموزی و ارتقای پایه و تمدید پروانه برای مهندسین ترافیک پایه سه به دو و دو به یک، طبق سرفصل‌های شورای مرکزی، برگزار شود.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ آذر ۹۸
388 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0