آقای مهندس بهادری

نشست مشترک هیات مدیره و کمیته آموزش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام

سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با فراهم کردن زیرساختهای لازم به رشد/بالندگی و به روز رسانی دانش مهندسین در مقوله آموزش می اندیشد.

کد خبر: 960404012 تاریخ انتشار: یکشنبه ۴ تیر ۹۶ - ۱۱:۳۸ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)، سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با فراهم کردن زیرساختهای لازم به رشد/بالندگی و به روز رسانی دانش مهندسین در مقوله آموزش می اندیشد.نشست مشترک هیات مدیره و کمیته آموزش سازمان نظام مهندسی ساختمان

نشست مشترک هیات مدیره و کمیته آموزش سازمان نظام مهندسی ساختمان

نشست مشترک هیات مدیره و کمیته آموزش سازمان نظام مهندسی ساختمان

نشست مشترک هیات مدیره و کمیته آموزش سازمان نظام مهندسی ساختمان

آقای مهندس بهادری دبیر اجرایی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور عصر دیروز در نشست کمیته آموزش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام با بیان این مطلب بیان کرد خوشبختانه سازمان با پیش بینی بودجه مناسب آمادگی برگزاری دورههای آموزش فناوری های نوین در صنعت ساختمان را دارد.
وی در همین حال با تأکید بر این که بازنگری در روند ساخت و ساز نیازمند روش ها آییننامه ها و دستورالعملهای نوین است گفت: شایسته است در مصوبات کمیته های آموزش، اعضاء به کارگیری مصالح ساختمانی استاندارد را در ساخت و سازها، مدنظر قرار دهند.
بهادری با اشاره به این که با اجرای برنامه های آموزش فناوری های نوین اتفاقات جدیدی در صنعت ساختمان در راه است ادامه داد: در کمیته های آموزش سازمان با گرداوری برنامه های روز آمد آموزش تشکیل دوره های ارتقاء پایه اجرایی میشود.


دبیر اجرایی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در بخش دیگری از سخنان خود بضرورت آموزش های حرفه ای در زمینه کاهش تلفات نیروی انسانی در حوادث کار اشاره کرد و افزود: ایمن سازی کارگاه ها از طرف مجریان و کارفرمایان استاندارد سازی مصالح ساختمانی، رعایت مسائل زیست محیطی در اجرای طرح های ساختمانی از مطالبات جدی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور به شمار میرود.
بهادری در خاتمه با تأکید بر ضرورت حمایت از اجرای طرح های آموزشی، تحقیقاتی و پژوهشی با هم کاری مجامع علمی دانشگاهی عنوان کرد: با حمایت سازمان نظام مهندسی کشور و اجرای طرح های یاد شده با هم کاری مراکز علمی دانشگاهی، جامعه به سمت و سوی فناوری های جدید مهندسی هدایت میشود.
در نشست عصر دیروز کمیته آموزش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام، تعدادی از اعضاء ضمن ارائه گزارش عمل کرد این کمیته خواستار تشکیل دورههای آموزش های نوین ـ همایشها و سمینارهای تخصصی و دانش افزایی مهندسین عضو کمیته آموزش سازمان نظام مهندسی ساختمان شدند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام

دانلود سوالات آزمون نظام مهندسی اسفند نظارت ۹۶

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ تیر ۹۶
1052 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0