ابلاغ و اعلام تعرفه خدمات مهندسی

کد خبر: 191125011 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳ آذر ۹۸ - ۱۰:۴۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی
ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با عنوان این که تعرفه خدمات مهندسی اعلام و ابلاغ شده است، اظهار داشت: تعرفه خدمات مهندسی به نسبت هر ساختمانی متفاوت می ‌شود.
تعرفه خدمات مهندسی اعلام و ابلاغ گردید
رییس سازمان نظام مهندسی کشور در پاسخ به این پرسش که آیا تعرفه خدمات مهندسی ابلاغ گردیده و چرا ابلاغ تعرفه خدمات مهندسی همواره با تاخیر ابلاغ می گردد، بیان داشت: هزینه ساخت که مشخص گردد تعرفه خدمات مهندسی نیز استخراج و ابلاغ می‌ گردد.
فرج الله رجبی در پاسخ به این پرسش که چرا تعرفه خدمات مهندسی سال نود و هفت در سال نود و هشت ابلاغ گردید، اظهار داشت: تعرفه خدمات مهندسی سال نود و هفت در پایان همان سال ابلاغ گردید، ولی تعرفه خدمات مهندسی سال نود و هشت ابتدا قرار بود در شروع سال اعلام گردد، ولی با توجه به تحولاتی که در وزارت راه و شهرسازی رخ داد تأیید تعرفه خدمات مهندسی به تأخیر افتاد ولی به مجرد این که معاونت جدید مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی مستقر گردید، تعرفه خدمات مهندسی ابلاغ گردید.
وی با اشاره به این که تعرفه خدمات مهندسی ابلاغ شده است، تصریح کرد: تعرفه خدمات مهندسی اعلام شده است و هر ساختمانی نسبت به قیمت‌ ها این تعرفه دارای ضرایب و متفاوت می‌شود.
منبع: خبرگزاری فارس

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ آذر ۹۸
448 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0