سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور مطرح کرد:

ابلاغ سیاستهای اجرایی پرورش دام در سال نودوشش

وزارت جهاد کشاورزی، همه ساله سیاستهای پرورش دام در کشور را بسازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی ابلاغ میکند و این سازمان هم مکلف است بر اساس ابلاغیه، سیاستهای کلی را در سراسر کشور به اجراء گذارد.

کد خبر: 960306021 تاریخ انتشار: شنبه ۶ خرداد ۹۶ - ۹:۳۹ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، وزارت جهاد کشاورزی، همه ساله سیاستهای پرورش دام در کشور را بسازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی ابلاغ میکند و این سازمان هم مکلف است بر اساس ابلاغیه، سیاستهای کلی را در سراسر کشور به اجراء گذارد.ابلاغ سیاستهای اجرایی پرورش دام در سال نودوشش

ابلاغ سیاستهای اجرایی پرورش دام در سال نودوشش

ابلاغ سیاستهای اجرایی پرورش دام در سال نودوشش

ابلاغ سیاستهای اجرایی پرورش دام در سال نودوشش

معاون برنامه‌ ریزی و کارآفرینی سازمان مرکزی نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور، بیان کرد: سیاستهای کلی وزارت جهاد کشاورزی در مورد پرورش دام برای سال نودوشش بسازمان نظام مهندسی کشاورزی ابلاغ گردیده است.
سید جواد قریشی، با اشاره به پیوست ابلاغیه شماره ۱۰۰۹/۹۶/۹۰۰ مورخ سی و یکم اردی بهشت‌ماه نودوشش معاون محترم وزیر در امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی در مورد ابلاغ سیاستهای اجرایی پرورش دام در سال نودوشش گفت: بر این اساس، صدور مجوز و پروانه احداث پرواربندی صنعتی گوساله برای استانهای خراسان جنوبی، هرمزگان، همدان، اردبیل، زنجان، یزد، کهکیلویه و بویراحمد، کردستان، قزوین، آذربایجانشرقی، تهران، قم و کرمان بعلت غیرفعال بودن ظرفیتهای دامداریهای موجود، کماکان هیچ گونه مجوزی صادر نمیشود (مجاز نیست) و در استانهای دیگر که نام‌شان ذکر نشده، بلامانع است.


به گفته قریشی، حداکثر مجوز احداث برای استانهای مذکور بظرفیت ۱ هزار راس به ازای هر واحد پرورشدهنده در سال بوده و صدور مجوز و پروانه احداث واحد پرواربندی بره و هم چنین واحد گاوداری شیری صنعتی، بلامانع است. این در حالی است که صدور مجوز و پروانه احداث مجتمعهای پرواربندی و شیری توصیه نمیشود.
وی در خاتمه تصریح کرد: سایر سیاستهای ابلاغی گذشته که مغایرتی با این دستورالعمل نداشته باشد بقوت خود باقی خواهد ماند. ضمن این که رعایت تمامی ضوابط فنی و بهداشتی مندرج در دستورالعمل اجرایی ماده (پنج) قانون نظام جامع دامپروری کشور در این باره ضروری است.
منبع: ایانا

 

 

سوالات نظام مهندسی برق مرداد ۹۴

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ خرداد ۹۶
1169 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0