خبرهای خوب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در آستانه سال 1400 خبرهای خوب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در آستانه سال 1400

خبرهای خوب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در آستانه سال ۱۴۰۰

خبرهای خوب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در آستانه سال 1400 ، اعلام شد. تعرفه خدمات نظام مهندسی در سال آینده بیست و پنج درصد افزایش میابد

کد خبر: 991224004 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۴ اسفند ۹۹ - ۶:۴۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، خبرهای خوب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در آستانه سال ۱۴۰۰ ، اعلام شد. تعرفه خدمات نظام مهندسی در سال آینده بیست و پنج درصد افزایش میابد

خبرهای خوب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در آستانه سال ۱۴۰۰

خبرهای خوب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در آستانه سال 1400
میرجعفری رئیس سازمان نظام مهندسی تهران
نهایی شدنِ پرداخت وام متقاضیان وام مهندسان، افزایش تعرفه خدمات نظام مهندسی، اجرایی شدن مقوله نظارت در بخش نقشه برداری و … از جمله خبرهای خوب رئیس نظام مهندسی استان تهران، بعنوان «عیدانه» ۱۴۰۰ است.
علی‌رضا میرجعفری رئیس سازمان نظام مهندسی استان تهران، ضمن آرزوی گذرِ همگی بویژه جامعه مهندسان از «چالشِ کرونا» و دستیابی به «سلامت همگانی» در سالِ ۱۴۰۰ بیان کرد: تعرفه خدمات مهندسان، یکی از مشکلاتی که بود که «جامعه مهندسان» را شاید به اندازه ویروس کرونا آزرد، و علی‌رغم رایزنی های بسیار صورت گرفته در این مورد، متاسفانه این تعرفه «واقعی» نشد.
افزایش تعرفه بیست و پنج درصدی خدمات نظام مهندسی در سال آینده
میرجعفری، با عنوان اینکه چندی پیش طی مذاکرات صورت گرفته با مسئولان قرار بر این شد که بیست و پنج درصد بر نرخِ تعرفه خدمات مهندسی افزوده شود، بیان کرد: به این ترتیب می توان خبر افزایش تعرفه خدمات مهندسی در سال ۱۴۰۰ را عملیاتی شده دانست و منتظر هستیم این امر از طریق هیات پنج نفره، ابلاغ گردد و به اینصورت از میزانِ فشار به جامعه مهندسان در سال قبل در این زمینه کاسته شود.
وی گفت: در حال حاضر هزینه دستمزد یک سرامیک کار به قرارِ متری حدود چهل و پنج هزار تومان است، در حالی که دریافتی یک مهندس ناظر حدود بیست تا بیست و پنج هزار تومان برآورد شده که بسیار غیرواقعی تر از شرایط حاکم بر جامعه محسوب می گردد.
عیدانه های رئیس نظام مهندسی تهران در سال ۱۴۰۰
میرجعفری، در ادامه به بیان دیگر خبرهای خوش برای جامعه مهندسی پرداخت و ادامه داد: فیشی شدن پرداخت دستمزدِ طراحان، اجرایی شدن مبحث ۲۲ مقررات ملی ساختمان تا آخر خرداد ماه سال آینده، از جمله خبرهای خوبی است که جامعه مهندسان را خوشحال میکند و امیدوار هستیم خبرهای بهتری هم در این زمینه بشنویم.
رئیس سازمان نظام مهندسی استان تهران در ادامه از حل مشکلات موجود در باره واگذاری پروژه و تعیین تعرفه دستمزدِ «گاز فشار قوی» به مهندسان خبر داد و گفت: مسئله نظارت نقشه برداری ساختمان هم در فصل بهار عملیاتی خواهد شد و هم‌چنین بخش برق تاسیسات نیز در حال پی گیری است و از مرحله صفر کاری خارج خواهد شد.
واگذاری وام به تمام مهندسان و ثبت نام مجدد تخصیص وام
این مدیر جهادی نظام مهندسی در ادامه از اتمام انجام امور اداری وام مهندسانِ ثبت نام کرده خبر داد و گفت: با رایزنی های صورت گرفته، وام افراد ثبت نام کننده برای وام در این سازمان، که بالغ بر چهار هزار نفر می شوند، حداکثر تا دو ماه آینده نهایی خواهد شد و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته اواخر خرداد ماه سال آینده ثبت نام مجدد برای وام صورت خواهد گرفت.
وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد؛ سال ۱۴۰۰ آغازی برای گام‌های محکم و راهگشا در نظام مهندسی کشور و جامعه مهندسان باشد تا تاثیر و تاثرات بیشتر مطلوب آن را در عرصه ساخت و ساز و بخشهای مرتبط آن شاهد باشیم.
منبع: تاسیسات آنلاین

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ اسفند ۹۹
914 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0