مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان خبر داد:

گاز به زاهدان رسیده منازل در حال انشعاب گذاری هستند

مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان در جلسه انشعاب خط لوله گاز که در محل فرمانداری برگزار گردید بیان کرد: طی پیگیریهای انجام شده، گاز به زاهدان رسیده و اکنون هم با تلاشهای انجام شده، گاز در منطقه بلوار جمهوری وجود دارد و همچنین در زیباشهر در مرحله تست نهایی است.

کد خبر: 11304 تاریخ انتشار: شنبه ۹ اردیبهشت ۹۶ - ۹:۰۴ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir) ،مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان در جلسه انشعاب خط لوله گاز که در محل فرمانداری برگزار گردید بیان کرد: طی پیگیریهای انجام شده، گاز به زاهدان رسیده و اکنون هم با تلاشهای انجام شده، گاز در منطقه بلوار جمهوری وجود دارد و همچنین در زیباشهر در مرحله تست نهایی است.گاز به زاهدان رسیده منازل در حال انشعاب گذاری

گاز به زاهدان رسیده منازل در حال انشعاب گذاری

گاز به زاهدان رسیده منازل در حال انشعاب گذاری

گاز به زاهدان رسیده منازل در حال انشعاب گذاری

طهرانی مقدم گفت: اکنون در بلوار جمهوری حد فاصل خیابان شهید شریفی پناه تا بلوار دانشجو نصب انشعاب انجام میشود و درحال حاضر نیزصدوپنجاه انشعاب نصب شده است و بقیه نیز درحال انجام است.
طهرانی مقدم از شهروندان خواست: بعلامت آبی رنگی که در کنار درب ورودی منزل آن ها درج می شود دقت کنند زیرا این علامت ملاک لوله کشی داخلی ساختمان است و مجریها بعد از مراجعه به منازل طبق آن اقدام میکنند.
وی ادامه داد: شهروندان مناطق بلوار جمهوری و زیباشهر جهت دریافت فرم شماره یک به اداره گاز شهرستان، واقع در بلوار جانبازان،نبش بیست متری اداره شیلات مراجعه و سپس برای انتخاب مجری و درنهایت لوله کشی منازل بسازمان نظام مهندسی مراجعه نمایند.
مدیرعامل شرکت گاز افزود: اکنون بلوار جمهوری سی مشترک گاز داریم و کار مابقی منازل نیز در حال انجام است.
طهرانی خاطرنشان کرد: بعد از مناطق بلوار جمهوری و زیباشهر، برنامه ریزی برای دادن حق انشعاب به خیابان امام خمینی ره، بلوار انقلاب و شهرک مخابرات است.


وی تصریح کرد: اکنون علمکهای گاز منطقه زیباشهر نصب شده است.
این مقام مسئول تاکید کرد: شهروندان در مراحل دریافت انشعاب دقت داشته باشند و حتما از سازمان نظام مهندسی ساختمان سیستان و بلوچستان استعلام مجریان ذی صلاح را داشته باشند تا افراد غیر مسول، وارد این چرخه نشوند و به آن ها خسارت وارد نکنند.

طهرانی در مورد لوله کشیهای قدیمی برخی از منازل نیز عنوان کرد: لوله کشی گاز قدیمی منازل مورد تایید نیست زیرا گاز مایع خورنده است و میتواند سبب زنگ زدگی لوله ها گردد، لذا باید لوله کشیهای قدیمی ساختمانها مورد تایید سازمان نظام مهندسی قرار بگیرد.
ایشان افزودند: مشکل دیگری که در لوله کشی منازل با آن روبرو هستیم، نداشتن یا غیر استاندارد بودن دودکش است، متاسفانه در بعضی از منازل بلوار جمهوری با این مشکل مواجه شدیم و داشتن دودکش مجزا برای همه وسایل گاز سوز یکی از اصول مهم در گاز کشی است.
وی در خاتمه نیز به حق اشتراکی که باید توسط شهروندان پرداخت گردد اظهار داشت: حق اشتراک برای هر خانواده دویست و سی هزار تومان است و دریافت هر گونه وجه بیش تر غیرقانونی است.
منبع: ایسنا

 

اطلاعات عمومی تاسیسات برقی و الزامات آن، مراجع علمی و فنی معتبر

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ اردیبهشت ۹۶
1598 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0