بازدید از روند برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسی در رشته طراحی معماری بازدید از روند برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسی در رشته طراحی معماری

بازدید از روند برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسی در رشته طراحی معماری

بازدید از روند برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسی در رشته طراحی معماری  ، صورت گرفت. آزمون ورود به حرفه مهندسان از صبح ۸ دی‌ ماه در سراسر کشور در ۸۰ شهر و ۱۰۴ حوزه امتحانی در هفت رشته مهندسی شروع شد

کد خبر: 011009003 تاریخ انتشار: جمعه ۹ دی ۰۱ - ۱۰:۴۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، بازدید از روند برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسی در رشته طراحی معماری  ، صورت گرفت. آزمون ورود به حرفه مهندسان از صبح ۸ دی‌ ماه در سراسر کشور در ۸۰ شهر و ۱۰۴ حوزه امتحانی در هفت رشته مهندسی شروع شد

بازدید از روند برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسی در رشته طراحی معماری

بازدید از روند برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسی در رشته طراحی معماری
آزمون ورود به حرفه مهندسی در هشتاد شهر شروع شد
بازدید از روند برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسی در رشته طراحی معماری
آزمون ورود به حرفه مهندسان در هفت رشته مهندسی در هشتاد شهر و ۱۰۴ حوزه امتحانی از صبح هشتم دی با مشارکت ۱۵۷ هزار نفر شروع شد.
آزمون ورود به حرفه مهندسان از صبح ۸ دی‌ ماه در سراسر کشور در ۸۰ شهر و ۱۰۴ حوزه امتحانی در هفت رشته مهندسی شروع شد.
این آزمون طی سه نوبت در صبح و عصر پنج شنبه و جمعه صبح برگزار می‌ گردد.
صبح ۸ دی‌ماه آزمون در رشته‌های عمران- نظارت، معماری- نظارت، نقشه‌برداری، شهرسازی و ترافیک در حال برگزاری است. در نوبت عصر آزمون در رشته‌ ها و صلاحیت‌ های عمران- اجرا، مکانیک- اجرا، معماری- اجرا، برق- اجرا، مکانیک- نظارت و برق- نظارت برگزار می‌ گردد.
برای جمعه صبح ۹ دی‌ماه نیز متقاضیان در رشته‌ ها و صلاحیت‌ های عمران- محاسبات، مکانیک- طراحی و برق- طراحی در آزمون شرکت می‌ کنند.
لازم به ذکر است آزمون ورود به حرفه مهندسان غیررقابتی است و شرکت‌کنندگان با کسب نمره پنجاه قبول‌شده این آزمون‌ها محسوب می‌ گردند. در این دوره از آزمون‌ ها ۱۵۷ هزار نفر شرکت کرده‌اند که ۷۸ درصد از شرکت‌کنندگان را آقایان و حدود بیست و دو درصد از آنها را بانوان تشکیل‌ می‌دهند. هم‌چنین استان تهران با بیست و پنج هزار نفر شرکت‌کننده بیشترین تعداد شرکت‌کنندگان و استان بوشهر با یک هزار و ۱۵۰ نفر شرکت کننده کم‌ترین شرکت‌کنندگان را در این دوره از آزمون‌ ها به خود اختصاص داده است.
آزمون ورود به حرفه مهندسان در استان تهران در شهرهای اسلامشهر، تهران، دماوند، شهریار، ورامین (پیشوا) برگزار خواهد شد.
در سال جاری علاوه بر این آزمون، آزمون ورود به حرفه مهندسان در تیرماه شامل طراحی معماری و شهریور ماه در همه رشته‌ ها به شکل تستی برگزار شده است.
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ دی ۰۱
266 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0