جلسه مجازی مدیران روابط عمومی سازمان‌ های نظام مهندسی ساختمان استان ‌ها جلسه مجازی مدیران روابط عمومی سازمان‌ های نظام مهندسی ساختمان استان ‌ها

جلسه مجازی مدیران روابط عمومی سازمان‌ های نظام مهندسی ساختمان استان ‌ها

جلسه مجازی مدیران روابط عمومی سازمان‌ های نظام مهندسی ساختمان استان ‌ها ، به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی برگزار گردید

کد خبر: 000230006 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۰ - ۸:۰۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، جلسه مجازی مدیران روابط عمومی سازمان‌ های نظام مهندسی ساختمان استان ‌ها ، به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی برگزار گردید

جلسه مجازی مدیران روابط عمومی سازمان‌ های نظام مهندسی ساختمان استان ‌ها

جلسه مجازی مدیران روابط عمومی سازمان‌ های نظام مهندسی ساختمان استان ‌ها
جلسه مجازی مدیران روابط عمومی سازمان‌ های نظام مهندسی برگزار گردید
جلسه مجازی مدیران روابط عمومی سازمان‌ های نظام مهندسی ساختمان استان ‌ها به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی برگزار گردید.
جلسه مجازی مدیران روابط عمومی سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان استان‌ها به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی با حضور مومنی مقدم، مدیر اجرایی سازمان و شایان و نوری کوپایی، دبیران اجرایی شورای مرکزی برگزار گردید.
در این جلسه، کمیل صرامی مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با اشاره به درگذشت اکبر ترکان، رئیس اسبق سازمان نظام مهندسی ساختمان، درگذشت او را که از پیشکسوتان نظام مهندسی بود، به جامعه مهندسی ایران و خانواده ایشان تسلیت گفت.
مومنی مقدم، در ادامه ضمن خیرمقدم به اعضای هیات رئیسه شورای مرکزی و مدیر اجرایی سازمان، هفته ملی ارتباطات و روابط عمومی را گرامی داشت و گفت: این هفته را به محضر همه تلاش گران و متخصصان و صاحب نظران این حوزه بویژه همکاران ارجمند در روابط عمومی سازمان ‌های استانی تبریک عرض می کنم و از اقداماتی که در راستای توسعه و ترویج و شکوفایی در این حوزه صورت پذیرفته است تقدیر و تشکر می‌ کنم.
صرامی افزود: یقیناً با افزایش سطح علمى و تجربى دستاندرکاران و تقویت جایگاه روابط عمومى و آگاهى بخشى به مسئولان مى توانیم نقش آفرینى داشته باشیم.
مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان گفت: افتخار داریم که در راستاى مسئولیت‌ هاى اجتماعى و پیشبرد اهداف عالى، قدم ‌هاى تحول آفرینی را برداریم که از جمله آن، راه اندازى پایگاه خبرى و تقویت ارتباطات برون سازمانى در سطح مدیران روابط عمومی با دستگاههاى مرتبط با سازمان نظام مهندسی شامل نهاد ریاست جمهوری، وزارت راه و شهرسازی، وزارت کشور، وزارت صمت، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری ها، شرکت ملی گاز، آبفا، برق و مخابرات هستند.
باید به هوش باشیم
در ادامه این نشست، شایان، دبیر اجرایی سازمان نظام مهندسی ساختمان تصریح کرد: جامعه مهندسی در گذر زمان به جامعه ای بی صدا و بی دفاع تبدیل شده است.
وی با مخاطب قراردادن مدیران روابط عمومی های کشور از آنان خواست از فرصتهای اجتماعی پیش رو برای رساندن صدای جامعه مهندسی بهره جویند.
دبیر اجرایی شورای مرکزی افزود: جامعه ای که صدایش شنیده نشود، محکوم به فراموشی خواهد بود و انتخابات ریاست جمهوری را فرصت مناسبی برای طرح مطالبات انباشته جامعه مهندسی و بیان مشکلات عدیده ای دانست که عملا مهندسی کشور را در معرض آسیب قرار داده است.
وی ادامه داد: روابط عمومی ها باید در تبیین مواضع مهندسی کشور پیشتاز بوده و زبان گویای حرفه مندان باشند . وی قدرت اجتماعی سازمان نظام مهندسی را بی نظیر دانست و افزود: روابط عمومی پویا باید بستر شکوفایی این ظرفیت عظیم باشد.
وی در این گفتگو از ترکان به عنوان مدیری خلاق و آینده نگر با نگاهی عمیق و استراتژیک نام برد که فقدانش موجب خسران و ضایعه برای جامعه مهندسی است.
تا فرهنگ سازی نکنیم، پیشرفت صنعت ساختمان هم میسر نخواهد شد
در ادامه نشست، نوری کوپایی، دبیر اجرایی سازمان نظام مهندسی ساختمان ضمن عرض تسلیت بابت درگذشت اکبر ترکان، گفت: متاسفانه فرد بسیار موثری را از دست دادیم.
وی در ادامه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به همکاران روابط عمومی تبریک گفت و ادامه داد: فرهنگ سازی و پیشرفت صنعت ساختمان بدون همت روابط عمومی‌های سازمان ‌های استان‌ها امکان پذیر نیست و تمام زحمت فرهنگی بخش ساختمان کشور به عهده شما سروران عزیز است.
نوری کوپایی گفت: ما تا فرهنگ سازی نکنیم، پیشرفت صنعت ساختمان هم میسر نخواهد شد. بر همین اساس، شورای مرکزی در راستای پیشرفت جامعه مهندسی ساختمان کشور پذیرای نظرات دوستان هست، هم‌چنین از طریق همکار پرتلاش ما، مهندس صرامی می توانید مواردی را که مدنظر دارید، انعکاس دهید تا اعضای شورای مرکزی ترتیب اثردهد.
درخواست‌ هایی از مدیران روابط عمومی
در ادامه نشست، مومنی مقدم، مدیر اجرایی سازمان نظام مهندسی ساختمان ضمن عرض تسلیت بابت درگذشت اکبر ترکان، بیان کرد: برای شادی همه اعضای درگذشته جامعه مهندسی به خصوص دکتر ترکان فاتحه‌ای را قرائت کنید.
مومنی مقدم، با اشاره به پنجم اسفندماه بعنوان روز مهندس و بیست و هفتم اردیبهشت ماه به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، افزود: این نشان دهنده اهمیت این دو موضوع است و در کنار هم باید وظایف اجتماعی خودمان را به درستی انجام دهیم.
مومنی مقدم، هم‌چنین با خسته نباشید و خدا قوت به مدیران روابط عمومی سازمان نظام مهندسی استان‌ها، گفت: قدردان زحمات و تلاش‌های همه همکاران هستیم، چرا که روابط عمومی با اطلاع رسانی درست و به موقع می تواند در تصمیم‌گیری ‌ها تاثیرگذار باشند.
مومنی مقدم با اشاره به اینکه امسال مقارن شده با دو انتخابات، از روابط عمومی ها خواست با توجه به شرایط کرونا و در جهت افزایش مشارکت در انتخابات، یک تلاش مضاعفی را داشته باشند، زیرا هر چقدر مشارکت در انتخابات بیشتر باشد، قطعا انتخابات بهتری هم خواهیم داشت.
وی، خواستار در اولویت قرار گرفتن موضوع مشارکت در انتخابات شد و افزود: اطلاع رسانی جزو وظایف روابط عمومی است که ان شالله بصورت شفاف و به موقع برای ارتقای مشارکت یک همکاری خوبی با یک‌دیگر داشته باشند.
وی در ادامه موضوع مهمی دیگری را که باید مورد توجه روابط عمومی‌ها قرار بگیرد، موضوع ترویج مقرات ملی ساختمان عنوان کرد که جزو تکلیف سازمان‌های نظام مهندسی اسنان‌ها هم محسوب می گردد.
مدیر اجرایی سازمان نظام مهندسی ساختمان گفت: علی رغم اینکه در مورد موضوع ترویج مقرات ملی ساختمان کار شده و دارای ابلاغیه ‌هایی هستیم ولی در حوزه اجرا و عمل شاید خیلی کار فرهنگی تاکنون انجام نشده است و نیاز دارد به صورت ویژه دیده شود.
مدیر اجرایی سازمان نظام مهندسی ساختمان گفت: موضوع بعدی که در سال ‌های اخیر توجه بیشتری شده، تعامل و همکاری بین متولیان حوزه ساخت و ساز شهری است. ما اگر ساختمان را سرمایه ملی بدانیم و ارتقای کیفیت آن را منوط به همکاری و هماهنگی متولیان صنعت ساختمان بدانیم، لازمه آن، این است که همه باهم هماهنگ باشیم، زیرا یکی از نقاط ضعف صنعت ساختمان، عدم همکاری و ناهماهنگی متولیان ساخت و ساز شهری است. این هم زحمت دوستان را نیاز دارد که بیشتر کمک کنند.
وی با اشاره به بحث امنیت شغلی که در جلسه مطرح گردید، بیان کرد: به هرحال قطعا یکی از دغدغه‌ها و خواسته‌ های هم همکاران روابط عمومی و هم همکاران سایر حوزه‌ها، این موضوع بوده است، ولی به هر حال بعضی موقع‌ها این تغییرات شاید بد نباشد، زیرا نفرات و صندلی‌ها اگر همیشه ثابت می‌ماندند، مدیریت ها هم به ما‌ها نمی‌ رسید.
وی در خاتمه افزود: امیداورم که این گونه جلسات و نشست‌ها کمک کند و هم افزایی داشته باشد؛ در جهت ارائه خدمات بهتر، اول به همکاران خودمان، بعد به اعضای جامعه مهندسی و در نهایت به مردم عزیز ایران
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ اردیبهشت ۰۰
1157 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0