نظام مهندسی به وظایف خود درست عمل نمیکند درخواست رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران از ریاست جمهوری:

استفاده از افراد دارای صلاحیت در مدیریت کشور

ریاست شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان بیان کرد: درخواست ما از ریاست جمهوری، استفاده أفراد دارای صلاحیت در مدیریت کشور است.

کد خبر: 960503011 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳ مرداد ۹۶ - ۸:۵۱ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)،ریاست شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان بیان کرد: درخواست ما از ریاست جمهوری، استفاده أفراد دارای صلاحیت در مدیریت کشور است.استفاده از افراد دارای صلاحیت در مدیریت کشور

استفاده از افراد دارای صلاحیت در مدیریت کشور

سازمان نظام مهندسی ساختمان

استفاده از افراد دارای صلاحیت در مدیریت کشور

فرج الله رجبی در این کنفرانس بیان کرد: امیدوار هستیم تا بر اساس برنامه های در دست اجرا طی چند ماه آینده مشکلات موجود در حوزه مهندسی حل شود.
مهندس فرج الله رجبی نماینده مجلس و رئیس شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان, در ادامه تصریح کرد: در حوزه جهانی و ملی با مسایل مختلفی مواجه هستیم که این مسایل باید مدنظر قرار گیرد و راه حل مهندسی برای آن ها پیدا گردد.
این مسیول اظهار کرد: در بخش آب، مصرف آب، تولید انرژی و مصرف بهینه انرژی مسائلی وجود دارد که مشکلات بعضی از آن ها در در کشور خیلی پررنگ است و میتوان گفت در بحران قرار داریم.
رجبی با اشاره به این که بحث ایمنی در ساختمان بعنوان بحث خیلی جدی در ساخت و ساز مطرح است، عنوان کرد: مسایل زلزله باید در کشور جدی گرفته شود و اقداماتی را باید در راستای کم تر وارد شدن خسارت به ساختمانها را انجام داد.
نماینده مجلس اظهار داشت: برخی از مسایل إقلیمی و جهانی مانند ریزگردها در برخی از شهرهای کشور وجود دارد یکی از مواردی که میتواند این مشکل را حل کند دید مهندسی در مدیریت کشور است.


وی خاطر نشان کرد: مهندسین باید راه کارهایی را ارایه دهند تا مسایل حل گردد و تصمیماتی برای مسایل زیربنایی که ممکن است کشور را با بحران مواجه کند اتخاذ گردد.
رجبی یاد آور شد: مدیریت کشور نیازمند تصمیمات مهندسی است، چهار میلیون و پانصد هزار ساختمان داریم که امروز باید بررسیهایی برای این واحدها انجام شود تا بین خریداران و کسانیکه ساخت و ساز میکنند پل ارتباطی برقرار گردد.
او گفت: در دهه شصت کشور با نفت هفتاد دلاری مدیریت میشد که علت آن به ورود عضو های مؤثر در کشور بر میگردد.
رجبی مطرح کرد: در حوزه مدیریت کشور باید بیش از پیش بحضور مهندسان عنایت گردد زیرا این أفراد اطلاعات خیلی خوبی را در اختیار دارند.
رجبی یاد آور شد: توقع ما از ریاست جمهوری استفاده از أفراد دارای صلاحیت در عرصه های تصمیمگیری است.
منبع : ایسکانیوز

 

بسته طلائی آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ مرداد ۹۶
1022 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0