استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

ساخت و سازهای خلاف در یاسوج افزایش یافته است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان این که ساخت و سازهای خلاف و غیرقانونی بسیاری در شهر و حومه انجام شده است بیان کرد: در این حوزه نیازمند اصلاح شیوه مدیریت هستیم.

کد خبر: 11218 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۷ اردیبهشت ۹۶ - ۹:۳۳ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir) استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان این که ساخت و سازهای خلاف و غیرقانونی بسیاری در شهر و حومه انجام شده است بیان کرد: در این حوزه نیازمند اصلاح شیوه مدیریت هستیم.ساخت و سازهای خلاف در یاسوج افزایش یافته است.

ساخت و سازهای خلاف در یاسوج افزایش یافته است.

ساخت و سازهای خلاف در یاسوج افزایش یافته است.

 

ساخت و سازهای خلاف در یاسوج افزایش یافته است.

سید موسی خادمی ظهر امروز در میزگرد بررسی پروژهها و ساخت و ساز عمرانی در شهر یاسوج گفت: برای ساخت و ساز و عمران شهری به تغییر بینش شهروندان و اصلاح شیوه مدیریت نیازمندیم.

خادمی ادامه داد: ساخت و سازهای خلاف و غیرقانونی بسیاری در شهر و حومه شهر یاسوج انجام شده است که در این حوزه تغییر بینش شهروندان قدم اساسی برای رفع این مشکل است.

وی افزود: شهرداری و سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویر احمد باید در مورد سطح اشغال، جلوه بیرونی و تراکم حساسیت ویژه بخرج داده و با جدیت با متخلفان برخورد نمایند.

وی اظهار داشت: آرامش، آسایش، حفظ محیط زیست و رعایت ارزشهای فرهنگی و دینی در امر ساخت و سازهای جدید باید بطور کامل رعایت و نظارتها تقویت گردد.

استاندار کهگیلویه و بویر احمد با تاکید بر رعایت کامل قانون و مقررات و اصول ساخت و سازها در تمام نقاط شهری و روستائی استان عنوان کرد: آمار ساخت و سازهای بدون پروانه در شهر یاسوج رو بفزونی بوده و باید بپذیریم که این امر یک تخلف است و جلوی این دسته افراد را باید گرفت.

وی اضافه کرد: مطابق آمارهایی ارائه شده نزدیک به نه هکتار ساختمان خارج از طرح محدوده شهری در استان احداث شده  که این مسئله واقعا معقول نیست.

خادمی خاطرنشان کرد: اصلاح طرح تفضیلی و شیوه مدیریتی در این زمینه میتواند، کمک کار مسئولین و متولیان امر بوده که باید جلوی این رویه گرفته گردد.

منبع: تسنیم

 

 

بهترین منابع آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ اردیبهشت ۹۶
1171 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0