با برگزاری اجلاس نظام مهندسی در گران ‌ترین هتل ایران موافق نبودم معاونت وزیر راه در ارومیه خبر داد:

دویست وچهل و نه هزار مهندس ساختمان در کشور فاقد پروانه هستند

معاونت وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: تا به حال بیش از چهارصد و پنجاه و نه هزار مهندس ساختمان تربیت شده است که تعداد دویست و چهل و نه هزار نفر از این میان فاقد پروانه هستند.

کد خبر: 960421008 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۱ تیر ۹۶ - ۸:۲۰ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)،معاونت وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: تا به حال بیش از چهارصد و پنجاه و نه هزار مهندس ساختمان تربیت شده است که تعداد دویست و چهل و نه هزار نفر از این میان فاقد پروانه هستند.دویست وچهل و نه هزار مهندس ساختمان در کشور فاقد پروانه

 

دویست وچهل و نه هزار مهندس ساختمان در کشور فاقد پروانه

مظاهریان

دویست وچهل و نه هزار مهندس ساختمان در کشور فاقد پروانه

حامد مظاهریان در بیستمین همایش هیئت عمومی نظام مهندسی ساختمان که در ارومیه برگزار گردید،گفت: بیش از بیست و دو سال از عمر نظام مهندسی می ‌گذرد و تا به حال بیش از چهارصد و پنجاه و نه هزار مهندس ساختمان تربیت شده است که تعداد دویست و چهل ونه هزار نفر از این میان فاقد پروانه هستند که افزایش مهندسین بدون پروانه باید مورد تدبیر قرار گیرد.

مظاهریان ادامه داد: متاسفانه تا به حال اصول اساسی نظام مهندسی به باور مردم تبدیل نشده و لازم است رعایت مقررات برای مردم به یک خواست تبدیل گردد و یک دستور از طرف دستگاهها بر مردم نباشد.
معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: ایمنی و رفاه ساختمان و ساکنان آن برای مردم بیش از پیش مهم است، مقررات ملی در هر امری شرط ضروری برای انجام کار است و ما باید نشان دهیم که مدافع حقوق مردم هستیم.


مظاهریان تاکید کرد: سازمان نظام مهندسی بایستی هم چون سازمانهای علمی جهان مرجعیت علمی برای مردم داشته باشد و این مهم بدون دفاع از حقوق مردم محقق نمیشود و در زمینه صدور خدمات مهندسی باید بیش از پیش فعال بود و در کنار این مهم باید خدماتی ارائه کرد که متقاضی واقعی وجود داشته باشد.
وی به گشایش بازارهای جدیدی اشاره کرد واظهار داشت: گفتمان جدی باید با دستگاههای اجرایی وجود داشته باشد تا بتوان از اصول حرفه ‌ای دفاع کرد، گروه بعدی که باید مورد عنایت باشد مهندسین هستند و کلیه چهارصد و پنجاه و نه هزار نفر چشم براه نتیجه بیستمین همایش هستند تا خدمات آن‌ ها را گرامی بداریم.
منبع : خبرگزاری تسنیم

 

بهترین منابع آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ تیر ۹۶
1178 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0