معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری استان مرکزی

بیست درصد انرژی مورد نیاز دستگاههای اجرایی از منابع تجدید پذیر تامین گردد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری استان مرکزی بیان کرد: مدیرهای دستگاههای اجرایی وظیفه دارند حداقل بیست درصد از انرژی مورد نیاز دستگاه خود را از انرژیهای تجدید پذیر و نو تامین نمایند و تجهیزات مورد نیاز خود را نیز باید از بازار استان خریداری نمایند.

کد خبر: 960308014 تاریخ انتشار: دوشنبه ۸ خرداد ۹۶ - ۱:۳۶ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری استان مرکزی بیان کرد: مدیرهای دستگاههای اجرایی وظیفه دارند حداقل بیست درصد از انرژی مورد نیاز دستگاه خود را از انرژیهای تجدید پذیر و نو تامین نمایند و تجهیزات مورد نیاز خود را نیز باید از بازار استان خریداری نمایند.بیست درصد انرژی مورد نیاز دستگاههای اجرایی از منابع تجدید پذیر

بیست درصد انرژی مورد نیاز دستگاههای اجرایی از منابع تجدید پذیر

بیست درصد انرژی مورد نیاز دستگاههای اجرایی از منابع تجدید پذیر

 

 

بیست درصد انرژی مورد نیاز دستگاههای اجرایی از منابع تجدید پذیر

عزیز فیلی روز ۲ شنبه در جلسه شورای فنی استان مرکزی در محل معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی گفت: انرژیهای تجدید پذیر با ایجاد فرصتهای جدید موجب شکلگیری بازار بهره گیری از انرژیهای نوپدید میشود.
فیلی تصریح کرد: انرژیهای تجدید پذیر بدون آلودگی و هم نوا با محیط زیست است و از طرفی بهترین راه برای صرفه جویی سوختهای فسیلی و محدود محسوب میشود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری استان مرکزی ادامه داد: استفاده از انرژیهای تجدید پذیر باید از دستگاههای دولتی شروع گردد و فرهنگ این مهم بمرور زمان در جامعه هم تعمیم داده گردد.


او افزود: شرکت توزیع برق استان باید شرکتهای توان مند در زمینه تولید انرژیهای تجدید پذیر را شناسایی و فهرست آن ها را به دبیرخانه شورای فنی استان ارسال نماید تا بعد از بررسی و تایید پروژههای تولید انرژیهای نوین به دستگاههای اجرایی استان معرفی گردند.
وی افزود: کلیه دستگاههای اجرایی باید حداقل بیست درصد از برق مصرفی ساختمانها و تاسیسات خود را از سیستم انرژی های تجدید پذیر مثل انرژی خورشیدی، باد و غیره تامین نمایند .
تهیه پیش نویس شیوه نامه نحوه فعالیت پیمان کاران ساختمان و مسکن ظرف مدت ده روز با هم کاری سازمان نظام مهندسی ساختمان مرکزی و اداره کل راه وشهرسازی استان مرکزی، بررسی مصوبه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان در مورد الزامات بررسی استحکام ساختمانهای عمومی و ارائه راه کارهای لازم برای مقاومسازی و ایمن سازی این ساختمانها در مقابل مخاطرات طبیعی، بررسی قانون الزام به کارگیری پیمان کاران واجد صلاحیت ایمنی جهت اجرای پروژههای ساختمانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و گزارش کارگروه پیمان و ضوابط فنی شورا از درخواستهای واصله به دبیرخانه از دیگر مصوبات این جلسه بود.
منبع: ایرنا

 

دانلود منابع آزمون نظام مهندسی رشته برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ خرداد ۹۶
1070 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0