رقابت‌های تیراندازی در هفته دوازدهم و سيزدهم ليگ برتر مردان

شروع هفته دوازدهم و سيزدهم تيراندازي ليگ برتر مردان، فردا

در هفته دوازدهم و سيزدهم به ميزباني باشگاه مقاومت و حضور 48 تيرانداز از تيم‌هاي نيروي زميني ارتش، هيئت سمنان، شرکت ملي حفاري، پاس ناجا، هيئت کرمان و مقاومت در روزهاي پنج شنبه و جمعه سي دي ماه و يکم بهمن ماه در محل سالن 80 خط مجموعه ورزشي آزادي دست به سلاح ميشوند. همزمان با برگزاري ليگ برتر تيراندازي، رقابت‌هاي دسته يک مردان نيز در هفته پاياني خود صبح روز جمعه پيگيري مي‌شود. قضاوت اين رقابت‌ها را حميدرضا برگي برعهده دارد.

کد خبر: 5712 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۹ دی ۹۵ - ۳:۲۴ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،در هفته دوازدهم و سيزدهم ليگ برتر مردان، فردا ۴۸ تيرانداز در دو روز آخر هفته به رقابت می‌پردازند.

شروع هفته دوازدهم و سيزدهم تيراندازي ليگ برتر مردان

شروع هفته دوازدهم و سيزدهم تيراندازي

شروع هفته دوازدهم و سيزدهم تيراندازي ليگ برتر مردان

به نقل از فدراسيون تيراندازي؛ اين رقابت‌ها از سري دهمين دوره ليگ برتر تيراندازي مي‌باشد که در هفته دوازدهم و سيزدهم به ميزباني باشگاه مقاومت و حضور ۴۸ تيرانداز از تيم‌هاي نيروي زميني ارتش، هيئت سمنان، شرکت ملي حفاري، پاس ناجا، هيئت کرمان و مقاومت در روزهاي پنج شنبه و جمعه سي دي ماه و يکم بهمن ماه در محل سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشي آزادي دست به سلاح ميشوند. در روز پنج شنبه، ۳۰ دي ماه در هفته دوازدهم پاس ناجا با هيئت سمنان و هيئت کرمان با مقاومت ديدار دارند ضمن اينکه شرکت ملي حفاري در اين هفته در استراحت به سر مي‌برد. در روز جمعه، يکم بهمن ماه در هفته سيزدهم نيز، شرکت ملي حفاري با نيروي زميني ارتش و پاس ناجا با مقاومت در غياب هيئت سمنان که در استراحت به سر مي‌برد ديدار دارند.

همزمان با برگزاري ليگ برتر تيراندازي، رقابت‌هاي دسته يک مردان نيز در هفته پاياني خود صبح روز جمعه پيگيري مي‌شود. ۷ تيم هيئت بوشهر، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، دانشگاه تهران، شهرداري بندرعباس، هيئت کرمانشاه، نظام مهندسي ساختمان قم و پاس جوان در اين رقابت‌ها حضور دارند. اين مسابقات نيز به ميزباني نظام مهندسي ساختمان قم در سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشي آزادي در حالي دنبال مي‌شود که تيم هيئت بوشهر در استراحت به سر مي‌برد و قضاوت اين رقابت‌ها را حميدرضا برگي برعهده دارد.

ياد آوری مي‌شود که در حال حاضر در هفته پاياني ليگ دسته یک مردان در رشته تفنگ تيم دانشگاه تهران و در رشته تپانچه تيم‌هاي پاس جوان، دانشگاه تهران و نظام مهندسي ساختمان قم بعنوان تيم‌هاي برتر شناخته شده‌اند.

شروع هفته دوازدهم و سيزدهم تيراندازي ليگ برتر مردان

منبع: آریا

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ دی ۹۵
1062 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0