برگزیدن نمایندگان جامعه مهندسی ساختمان به قلم حامد مظاهریان

برگزیدن نمایندگان جامعه مهندسی ساختمان

حامد مظاهريان، معاون امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازي، بعد از اتمام انتخابات سازمان هاي نظام مهندسي ساختمان استان هاي کشور در يادداشتي در کانال تلگرامي، به اين موضوع پرداخت.

کد خبر: 970714010 تاریخ انتشار: شنبه ۱۴ مهر ۹۷ - ۱۱:۴۰ ق.ظ

حامد مظاهريان، معاون امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازي، بعد از اتمام انتخابات سازمان هاي نظام مهندسي ساختمان استان هاي کشور در يادداشتي در کانال تلگرامي، به اين موضوع پرداخت.

برگزیدن نمایندگان جامعه مهندسی ساختمان

برگزیدن نمایندگان جامعه مهندسی ساختمان

برگزیدن نمایندگان جامعه مهندسی  ساختمان

امروز با برگزاری انتخابات در پنج استان چهار محال بختیاری، سیستان و بلوچستان، کردستان، کرمان و مازندران پرونده انتخابات هشتمین دوره هیات مدیره سازمان های نظام مهندسی ساختمان کشور نیز بسته شد. این انتخابات با فرصتی که برای گفت و گو، نقد و همگرایی ایجاد نمود، به مهندسان کشور در هفت رشته اصلی ساختمان کمک کرد تا در فضایی سالم، بدون تنش و با روش های دموکراتیک از میان خود نمایندگان خویش را برای سه سال آینده انتخاب کنند.

تلاش های فراوانی چه پیش از شروع انتخابات و چه در طی این ده روز از سوی افرادی صورت گرفت تا مانع از برگزاری به موقع این دوره از انتخابات شوند تا این حق را که در قانون به آن تاکید شده، از جامعه مهندسی و نهایتا از مردم سلب کنند اما در برابر همه این ناملایمات، وزارت راه و شهرسازی ایستادگی کرد و با موفقیت هشتمین دوره انتخابات سازمان های نظام مهندسی ساختمان کشور را با هدف بستر سازی سالم و منطقی و ایجاد فرصت برای مهندسان کشور تا بتوانند نمایندگان حقیقی خود را انتخاب کنند برگزار کرد و در طی این مدت در برابر تمام هجمه ها به حقوق مدنی مهندسان ایستادگی کرد.

ضمن تبریک به هیات مدیره جدید سازمان های نظام مهندسی ساختمان توفیق خدمت صادقانه این عزیزان را در طول سه سال پیش رو از خداوند خواستارم.

در کنار موفقیت در اجرا و برگزاری هشتمین انتخابات هیئت مدیره سازمان های نظام مهندسی ساختمان، باید قدردانی داشته باشم از همکاران پرتلاشم در هیئت های اجرائی و نظارت که با همت آنان بود که این انتخابات به نحو شایسته و منظمی برگزار شد. متاسفانه امروز صبح با خبر شدم که جناب آقای مهندس امیررهام سپندیان دبیر محترم هیئت اجرائی انتخابات نظام مهندسی استان تهران، با پایان روزهای سخت انتخابات و بخصوص روز گذشته که انتخابات در استان تهران برگزارگردید به رحمت خدا رفتند. به طور حتم هیچگاه تلاش ها و زحمات مرحوم مهندس سپندیان همراه با آن چهره بشاش و لبخند همیشگی و اخلاق نیکوی ایشان، از یاد و خاطر من و همکارانم فراموش نخواهد شد و خدمات ارزنده آن مرحوم که همواره به سلامت کاری شهره بود همیشه به یادها خواهدماند. روحش شاد و یادش گرامی باد.

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی عمران (اجرا)

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ مهر ۹۷
2030 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0