نایب رئیس نظام مهندسی معدن استان خراسان رضوی خبر داد:

سه معدن در استان خراسان رضوی برای ژئوتوریسم تقاضا داده‌اند

نایب رئیس نظام مهندسی معدن استان خراسان رضوی بیان کرد: سه معدن در استان خراسان رضوی شامل 1 معدن نمک، 1 معدن فیروزه و 1 معدن طلا تقاضای مجوز ژئوتوریسم داده‎اند.

کد خبر: 960413003 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۳ تیر ۹۶ - ۱۰:۱۳ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)، نایب رئیس نظام مهندسی معدن استان خراسان رضوی بیان کرد: سه معدن در استان خراسان رضوی شامل ۱ معدن نمک، ۱ معدن فیروزه و ۱ معدن طلا تقاضای مجوز ژئوتوریسم داده‎اند.سه معدن در استان خراسان رضوی برای ژئوتوریسم

سه معدن در استان خراسان رضوی برای ژئوتوریسم

سه معدن در استان خراسان رضوی برای ژئوتوریسم

سه معدن در استان خراسان رضوی برای ژئوتوریسم

غلام رضا نازپرور عنوان کرد: نظام مهندسی معدن بازوی کمکدهنده سازمان صنعت، معدن و تجارت در حوزه انجام امور فنی مربوط بمعادن است که در استان خراسان رضوی دو هزار و نهصد عضو دارد.
نازپرور ادامه داد: در حال حاضر دویست و سی و هفت مسئول فنی تمام وقت در معادن استان خراسان رضوی فعالیت دارند و در طول سال نود و پنج بالغ بر نه دوره آموزشی برای دویست و سیزده نفر در حوزه مسائل فنی مربوط بمعادن در استان خراسان رضوی گذاشته شده است.
وی با اشاره به این که توجه به توان مند کردن افراد در حوزه اکتشاف، استخراج و فرآوری محصولات معدنی یکی از موضوع های خیلی مهم در حوزه اقدامات سازمان نظام مهندسی معدن است اضافه کرد: با توجه به بالا بودن ریسک اکتشاف آموزش امری خیلی مهم است زیرا از بین هر صد محدوده اکتشافی شاید در حدود پنج عدد از آن ها تبدیل به معدن قابل بهره‌برداری گردد.


نایب رئیس نظام مهندسی معدن خراسان رضوی ژئوتوریسم را یکی از سرفصل‌ های خیلی مهم در توسعه اقتصادی هر منطقه‌ای دانست و اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که در استان خراسان رضوی نیز باید به آن توجه ویژه داشت ژئوتوریسم است.
نایب رئیس نظام مهندسی معدن خراسان رضوی عنوان کرد: در حال حاضر سه معدن در استان خراسان رضوی شامل ۱ معدن طلا، ۱ معدن فیروزه و ۱ معدن نمک درخواست مجوز ژئوتوریسم داده‌اند که تقاضای آن ها در دست بررسی است.
منبع :خبرگزاری تسنیم

 

راهنمای مبحث سیزدهم pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ تیر ۹۶
1426 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0