ریاست سازمان نظام مهندسی کشور

وجود چهار و نیم میلیون واحد مسکونی خالی از سکنه

ریاست سازمان نظام مهندسی کشور با بیان این که وجود چهارونیم میلیون واحد مسکونی خالی از سکنه نشان از ضعف در برنامه‌ریزی دارد،بیان کرپ: یکی از رکن های کیفیت زندگی در شهرها نگاه مهندسی نه تنها به ساخت‌وساز که به بخش مدیریت شهری است.

کد خبر: 960503013 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳ مرداد ۹۶ - ۱۲:۳۱ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)،ریاست سازمان نظام مهندسی کشور با بیان این که وجود چهارونیم میلیون واحد مسکونی خالی از سکنه نشان از ضعف در برنامه‌ریزی دارد،بیان کرپ: یکی از رکن های کیفیت زندگی در شهرها نگاه مهندسی نه تنها به ساخت‌وساز که به بخش مدیریت شهری است.وجود چهار و نیم میلیون واحد مسکونی خالی از سکنه

وجود چهار و نیم میلیون واحد مسکونی خالی از سکنه

وجود چهار و نیم میلیون واحد مسکونی خالی از سکنه

وجود چهار و نیم میلیون واحد مسکونی خالی از سکنه

 

فرج‌الله رجبی امروز در همایش نقش مهندسی مکانیک در ساخت‌وساز شهری، بیان کرد: چنین گردهمایی‌هایی به تأثیر مهندسی در ساخت‌وساز ارزش بیش تری خواهد داد، چرا که یکی از رکن های کیفیت زندگی در شهرها نگاه مهندسی نه تنها به ساخت‌وساز که بمدیریت بخش شهری است.

رجبی با اشاره به این که امروز مسئولین باید توجه بیش تری به مهندسین داشته باشند، تصریح کرد: مدیریت کشور نیاز به نگاه مهندسی دارد، زیرا مهندسین یا راه میسازند و یا راهی پیدا میکنند.

رجبی عنوان کرد: وجود چهارو نیم میلیون واحد مسکونی خالی از سکنه در کشور به علت ضعف در برنامه‌ریزی‌ است که نتوانسته عرضه و تقاضا را با یک دیگر هماهنگ کند.

رییس سازمان نظام مهندسی کشور تصریح کرد: مهندسین در صف اول برای عبور کشور از بحران کنونی که همانا رکود اقتصادی است قرار دارد. لذا مهندسین میتوانند در حوزه منابع و تولید و مصرف انرژی که کشور با آن مواجه است، کمکهای بسیاری انجام دهند.

وی گفت : بعنوان حمایت از بهره‌برداران در حوزه ملی و جهانی با مسائلی مواجه هستیم که در بخش مصرف آب، تولید، کارگاه، انرژی و کاهش مصرف انرژی و شهرهای مقاوم و پایدار در آن تعریف گردیده باشد، پس مسائل ریزگردها و بحث کیفیت زندگی در شهرها از رکن هایی است که نیازمند بمدیریت قوی ساخت‌وساز است

منبع: تی نیوز

 

پاسخنامه آزمون نظام مهندسی شهریور ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ مرداد ۹۶
1167 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0