بهبهانی‌نژاد به بهانه روز نظام مهندسی کشاورزی ابراز کرد؛

وجود هشت هزار و پانصد مهندس کشاورزی بیکار در استان خوزستان

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان خوزستان بیان کرد: هم‌اکنون نظام مهندسی کشاورزی در تمام شهرستانهای استان نماینده دارد که فعالیتهای نظام مهندسی را انجام میدهند.

کد خبر: 960404005 تاریخ انتشار: یکشنبه ۴ تیر ۹۶ - ۸:۰۱ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)،رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان خوزستان بیان کرد: هم‌اکنون نظام مهندسی کشاورزی در تمام شهرستانهای استان نماینده دارد که فعالیتهای نظام مهندسی را انجام میدهند.وجود هشت هزار و پانصد مهندس کشاورزی بیکار در استان خوزستان

وجود هشت هزار و پانصد مهندس کشاورزی بیکار در استان خوزستان

وجود هشت هزار و پانصد مهندس کشاورزی بیکار در استان خوزستان

وجود هشت هزار و پانصد مهندس کشاورزی بیکار در استان خوزستان

محمدرضا بهبهانی‌نژاد ، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه رمضان شانزدهمین سال روز تاسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی را که در آستانه عید سعید فطر قرار دارد، تبریک گفت و با اشاره به اینکه نظام مهندسی کشاورزی استان خوزستان بالغ بر چهارده هزار عضو از مقطع لیسانس تا دکتری دارد، بیان کرد: هشت هزار و پانصد نفر از این اعضا جویای کار هستند.
بهبهانی نژاد با اشاره به جایگاه نظام مهندسی کشاورزی در سلامت جامعه از برنامه‌ریزی سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان خوزستان برای جلوگیری از فعالیت فروشگاههای غیرمجاز عرضه سموم کشاورزی خبر داد و گفت: در این طرح قرار است با هم کاری پلیس اماکن و امور حفظ نباتات جهاد کشاورزی، از فعالیت این فروشگاهها جلوگیری گردد.
وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های مهم ما در سال نود و شش اجرای طرح به کارگیری مسئولین فنی در واحدهای تولیدی بخش کشاورزی خوزستان است که این طرح بزرگ ترین خدمت بمهندسان کشاورزی خواهد بود.
او هم چنین در ادامه از آمادگی این سازمان جهت اجرای سیاستهای اصل چهل و چهار قانون اساسی و واگذاری امور از دستگاههای حاکمیتی به بخش غیر دولتی و هم چنین عمل به منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون تولید و اشتغال خبر داد.
وی این استان را بعلت دارا بودن واحدهای صنعتی، نیمه صنعتی و سنتی متعدد کشاورزی و دام پروری قطب اول کشاورزی کشور دانست و افزود: از آن جا که کشاورزی شغل مولد محسوب میشود، تاثیری مستقیم بر تولید و اشتغال ایفا میکند و میتوان با مدیریت و برنامه‌ریزی صحیح، کشاورزی را به رکن اصلی تولید و اشتغال تبدیل نمود.
رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان عنوان کرد: نظر به اینکه کلیه منابع و ظرفیتهای موردنیاز برای ایجاد زنجیره تولید کشاورزی از مزرعه تا سفره در استان خوزستان مهیا است و با توجه به نام گذاری هوشمندانه سال نود و شش توسط مقام معظم رهبری و ضرورت اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی در راستای تولید و اشتغال، این سازمان بعنوان بزرگ ترین تشکل خصوصی و تخصصی کشاورزی، آمادگی لازم جهت اجرای سیاستهای اصل چهل و چهار و واگذاری امور به بخش غیر دولتی و هم چنین عمل به منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری با استفاده از کلیه ظرفیتها و امکانات خود از نظر مدیریت، آموزش، برنامه‌ریزی و تامین نیروی انسانی را دارد و آماده هم کاری با کلیه دستگاههای اجرایی استان است.


بهبهانی نژاد ضمن تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر آن که “از مهندسان کشاورزی باید استفاده کنیم”، اذعان کرد: توسعه پایدار کشاورزی بهمت مهندسین کشاورزی محقق میشود و استقلال و امنیت غذایی هم توسط مهندسان کشاورزی امکان طراحی، مدیریت و صیانت دارد.
وی با تبریک روز تاسیس سازمان (سوم تیرماه) از تلاشهای مهندسان کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست، کارکنان و اعضای کارشناس عضو سازمان و هم چنین شرکتهای خدمات مشاوره‌ای، فنی و مهندسی کشاورزی، مهندسین ناظر و مسئولین فنی نظام گلخانه‌ای و نظام دام پروری، مسئولان فنی گیاه‌پزشکی، کارشناسان دامپروری، مسئولان فنی صنایع غذایی، کارشناسین رسمی، کارشناسان شاغل در شبکه توزیع و عرضه‌ نهاده‌های کشاورزی، کارشناسان بیمه‌ محصولات کشاورزی، کارشناسین شیلات، محیط زیست و منابع طبیعی قدردانی نمود.
منبع : ایسنا

 

کانال تلگرام نظام مهندسی همدان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ تیر ۹۶
1430 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0