خوزستان

پیشرو شدن سازمان نظام مهندسی کشاورزی در الکترونیکی شدن صدور مجوز‌ها پیشرو شدن سازمان نظام مهندسی کشاورزی در الکترونیکی شدن صدور مجوز‌ها کد خبر 011017001

پیشرو شدن سازمان نظام مهندسی کشاورزی در الکترونیکی شدن صدور مجوز‌ها

پیشرو شدن سازمان نظام مهندسی کشاورزی در الکترونیکی شدن صدور مجوز‌ها ، میانگین صدور مجوز‌ها در سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی ازحدود صد روز به کم تر از پانزده روز رسیده است

۱۷ دی ۰۱ 1258 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
آرش آقاپور زنگنه از صدور اولین گواهی ارتقای سلامت محصولات گیاهی خبر داد آرش آقاپور زنگنه از صدور اولین گواهی ارتقای سلامت محصولات گیاهی خبر داد کد خبر 010909006

آرش آقاپور زنگنه از صدور اولین گواهی ارتقای سلامت محصولات گیاهی خبر داد

آرش آقاپور زنگنه از صدور اولین گواهی ارتقای سلامت محصولات گیاهی خبر داد ، این گواهی برای محصول فلفل گلخانه‌ای به وسعت یک هکتار در شهرستان شوش صادر شده است

۹ آذر ۰۱ 828 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
برگزاری آزمون عملي طراحي سايت پلان دام و طيور در استان خوزستان برگزاری آزمون عملي طراحي سايت پلان دام و طيور در استان خوزستان کد خبر 001105001

برگزاری آزمون عملي طراحي سايت پلان دام و طيور در استان خوزستان

برگزاری آزمون عملي طراحي سايت پلان دام و طيور در استان خوزستان ، صورت گرفت. اين آزمون براي اولین بار به صورت عملي برگزار شده و به مدت 5 ساعت به طول انجاميد

۵ بهمن ۰۰ 524 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
تکثیر حشرات در وفور نعمت عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان خوزستان کد خبر 980313010

تکثیر حشرات در وفور نعمت

عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان خوزستان بیان کرد: با توجه به بارشهای مکرر، شرایط متعادل آب و هوایی، شرایط مرطوب خاک و وفور نعمت حشرات از جمله جیرجیرکها تکثیر پیدا میکنند، ولی آفت محسوب نمی گردند.

۱۳ خرداد ۹۸ 725 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
راه اندازی قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده خوزستان ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان خوزستان بیان کرد: کد خبر 980216019

راه اندازی قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده خوزستان

فتح‌الله ابوعلی با اشاره به بحران سیل در استان بر لزوم تشکیل کمیته حقیقت یاب در زمینه بررسی دلایل و عوامل ایجاد این بحران تاکید کرد.

۱۶ اردیبهشت ۹۸ 595 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
حضور کم‌رنگ نظام مهندسی کشاورزی در مجامع استانی ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان خوزستان بیان کرد کد خبر 971216001

حضور کم‌رنگ نظام مهندسی کشاورزی در مجامع استانی

ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان خوزستان بیان کرد: حضور کم‌رنگ سازمان در مجامع استانی به علت ضعف قانونی است که بدنبال اصلاح آن هستیم تا بتوانیم حضور پررنگ‌تری در تصمیم‌گیری‌ ها داشته باشیم. اراده دستگاه ‌های اجرایی بر تقویت نقش سازمان نظام مهندسی نبوده و فقط به‌ صورت موردی از ظرفیت ‌های سازمان استفاده شده است.

۱۶ اسفند ۹۷ 622 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
طالب مرغوبترین گندم توسط استان خوزستان ریاست سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی استان خوزستان کد خبر 971206018

طالب مرغوبترین گندم توسط استان خوزستان

ریاست سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی استان خوزستان با عنوان این که ضعیف‌ترین نان در خوزستان بدست مردم می‌ رسد، بیان کرد: خوزستان بهترین و مرغوب ‌ترین گندم کشور را تولید می ‌کند.

۶ اسفند ۹۷ 720 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
آزمون کد خبر 960523009

آزمون مسؤولین فنی واحدهای تولیدی

قابل توجه متقاضیان شرکت در آزمون مسؤولین فنی واحدهای تولیدی روز پنجشنبه ۰۲/۰۶/۹۶

۲۳ مرداد ۹۶ 2167 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
فراخوان ثبت نام دوازدهمین آزمون کد خبر 960516014

فراخوان ثبت نام دوازدهمین آزمون طراحی و اجرای سامانه های آبیاری تحت فشار

متقاضیان دوازدهمین آزمون طراحی و اجرای سامانه های آبیاری تحت فشار میتوانند تا روز سه شنبه ۳۱ مردادماه سالجاری با مراجعه به کارتابل خود در سامانه ثبت نام الکترونیکی سازمان به آدرس iaeo.ir از طریق منوی کاربری نسبت به ثبت نام آزمون اقدام نمایند.

۱۶ مرداد ۹۶ 2738 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
تخفیف ۵۰ درصدی کد خبر 960516013

تخفیف ۵۰ درصدی استفاده از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

در جهت رفاه بیشتر و استفاده بهینه از اوقات فراغت تابستان و همچنین شناخت و شکوفایی استعدادهای فرزندان اعضای سازمان نظام مهندسی ( رده سنی ۶ تا ۱۷ سال ) ، سازمان نظام مهندسی اقدام به انعقاد تفاهم نامه ای یکساله با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نموده است تا از کلیه برنامه های ارائه شده توسط کانون در زمینه های فرهنگی ـ هنری ـ ادبی ـ علمی و اسلامی با ۵۰ درصد تخفیف بهره مند شوند.

۱۶ مرداد ۹۶ 1187 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
فراخوان ثبت نام دوره آموزشی کد خبر 960509019

فراخوان ثبت نام دوره آموزشی طراحی و اجرای سیستم های آبیاری تحت فشار ۱۳۹۶

قابل توجه کلیه فارغ التحصیلان گرایش های آبیاری عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، به اطلاع می رساند دوره آموزشی طراحی و اجرای سیستم های آبیاری تحت فشار در آبان ماه سال جاری در استان خوزستان شهرستان اهواز برگزار می شود. لذا متقاضیان شرکت در این دوره می توانند ظرف مدت تعیین شده به واحد آموزش سازمان مراجعه نمایند.

۹ مرداد ۹۶ 3269 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی ساختمان استان خوزستان مطرح کرد: کد خبر 960431008

آمار بیکاری فارغ‌التحصیلین کشاورزی در استان خوزستان نگران ‌کننده است

ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان خوزستان بیان کرد: اگرچه کشاورزی یکی از اساسی ترین محورهای توسعه است ولی آمار بالای بیکاری در میان فارغ التحصیلین این بخش نگران‌ کننده است.

۳۱ تیر ۹۶ 1267 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
نشست راه اندازی مشاغل و تعاونی های سبز کد خبر 960426016

اولین نشست راه اندازی مشاغل و تعاونی های سبز خوزستان

این همایش که دیروز در تاریخ ۲۵/۰۴/۹۶ از ساعت ۱۸ تا ۲۰ با همکاری سازمان نظام مهندسی کشاورزی واداره کل تعاون، کاروامور اجتماعی واداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان در محل سالن همایش های اداره تعاون با هدف ایجاد اشتغال برای دانش آموختگان رشته محیط زیست برگزار گردید .

۲۶ تیر ۹۶ 1247 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
بهبهانی‌نژاد به بهانه روز نظام مهندسی کشاورزی ابراز کرد؛ کد خبر 960404005

وجود هشت هزار و پانصد مهندس کشاورزی بیکار در استان خوزستان

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان خوزستان بیان کرد: هم‌اکنون نظام مهندسی کشاورزی در تمام شهرستانهای استان نماینده دارد که فعالیتهای نظام مهندسی را انجام میدهند.

۴ تیر ۹۶ 1430 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
اطلاعیه کد خبر 960316015

اطلاعیه شماره(۱) آغاز ثبت نام دندانپزشکی در سال ۹۶

به اطلاع کلیه اعضاء حقیقی و حقوقی و پرسنل سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان، پرسنل شرکت ها و صندوق های تابعه سازمان، پرسنل شعب شهرستانی و نمایندگی های سازمان، بهره برداران دارای مجوز از سازمان (گلخانه، دامپروری، شیلات، گیاهپزشکی و فروشندگی، توزیع نهاده های کشاورزی و زنجیره ها و شرکتهای پخش) می رساند به منظور ارائه خدمات رفاهی مطلوب و با توجه به انعقاد قرارداد بیمه دندانپزشکی گروهی یک ساله فی ما بین سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان خوزستان و شرکت بنیان سلامت پاسارگاد، متقاضیان می توانند جهت ثبت نام برای دریافت کارت طلایی ۷۰ % تخفیف دندانپزشکی تا سقف ۳ میلیون تومان (هزینه آزاد ۳ میلیون تومان) از مورخ ۹۶/۲/۲ لغایت مورخ ۹۶/۳/۲۰حضوراً به واحد خدمات رفاهی در اهواز و شعب شهرستانی سازمان مراجعه فرمایند.

۱۶ خرداد ۹۶ 1465 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان کد خبر 960218017

وجود ۸۵۰۰ مهندس کشاورزی جویای کار در خوزستان

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان در مصاحبه ای با اشاره به عملکرد این سازمان در سال ۹۵، گفت: این سازمان در سال ۹۵ در زمینه صدور پروانه در قالب سامانه پنجره واحد صدور پروانه، رتبه چهارم کشور را کسب کرد.

۱۸ اردیبهشت ۹۶ 1256 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان خوزستان خبر داد: کد خبر 11308

وجود هشت هزار وپانصد مهندس کشاورزی جویای کار در استان خوزستان

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان خوزستان با اشاره به عمل کرد این سازمان در سال نودوپنج، بیان کرد: این سازمان در سال نودوپنج در زمینه صدور پروانه در قالب سامانه پنجره واحد صدور پروانه، رتبه چهارم کشور را کسب نمود.

۹ اردیبهشت ۹۶ 1161 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
نامه مهم ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان چهاردهمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی کد خبر 10991

اعلام آمادگی ارائه خدمات مهندسی در پروژههای عمرانی کشورعراق

چهاردهمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که با محوریت “توسعه صادرات به عراق” با حضور استاندار خوزستان، عضوهای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، معاون سازمان برنامه و بودجه خوزستان، رئیس اتاق بازرگانی اهواز، معاون امور اقتصادی استاندار خوزستان، و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان برگزار گردید.

۴ اردیبهشت ۹۶ 1307 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
اطلاعیه آزمون کد خبر 960507120

اطلاعیه آزمون تعیین سطح علمی اردیبهشت ماه ۱۳۹۶

جهت ثبت نام درآزمون جامع تعیین سطح علمی که توسط سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان برگزار میشود به سازمان مراجعه فرمایید.

۲۱ فروردین ۹۶ 1340 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
عضو کانون نظام مهندسی کشاورزی استان خوزستان مطرح کرد کد خبر 6869

رکود ناشی از شدت گرفتن ریزگردها در شهرستان شووش

سعید مهرپرور، عضو کانون نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان، تصریح کرد: وقوع پدیده ریزگردها موجب شده تا در مراحل گوناگون رشد و تولید محصولات کشاورزی منطقه شوش با چالش و رکود مواجه باشیم.

۱۰ بهمن ۹۵ 1196 بازدید بدون نظر ادامه مطلب
سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان خوزستان کد خبر 960507080

اطلاعیه صدور بیمه‌نامه‌های اتومبیل (شخص ثالث و بدنه) به صورت اقساطی با تخفیف ویژه

برای دریافت معرفی‌نامه جهت صدور بیمه‌نامه‌های اتومبیل (شخص ثالث و بدنه) به صورت اقساطی و با تخفیف ویژه (بیمه ایران) با شرایطی چون صدور بیمه بدنه با ۲۰ % تخفیف ویژه جهت اعضای هیئت علمی دانشگاه، صدور بیمه بدنه با ۳۰ % تخفیف ویژه جهت خودروهای صفر کیلومتر و صدور بیمه بدنه با ۲۰ % تخفیف ویژه برای ایثارگران و... به واحد خدمات رفاهی سازمان مراجعه فرمایید.

۴ بهمن ۹۵ 1193 بازدید بدون نظر ادامه مطلب