رییس سازمان نظام مهندسی معدن استان ایلام

به کارگیری توان فنی کارشناسان سازمان نظام مهندسی معدن برای تحقق شعار سال

رییس سازمان نظام مهندسی معدن استان ایلام بیان کرد: ظرفیت و توان فنی و مهندسی کارشناسان سازمان نظام مهندسی معدن در جهت دست یابی به هدفهای شعار اقتصاد مقاومتی مورد استفاده قرار میگیرد .

کد خبر: 10824 تاریخ انتشار: شنبه ۲ اردیبهشت ۹۶ - ۶:۴۹ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، رییس سازمان نظام مهندسی معدن استان ایلام بیان کرد: ظرفیت و توان فنی و مهندسی کارشناسان سازمان نظام مهندسی معدن در جهت دست یابی به هدفهای شعار اقتصاد مقاومتی مورد استفاده قرار میگیرد .به کارگیری توان فنی کارشناسان سازمان نظام مهندسی معدن

به کارگیری توان فنی کارشناسان سازمان نظام مهندسی معدن

به کارگیری توان فنی کارشناسان سازمان نظام مهندسی معدن

به کارگیری توان فنی کارشناسان سازمان نظام مهندسی معدن

«هدایت اسدی» در همایش سازمانهای نظام مهندسی معدن و معاونان معدنی استانهای غرب کشور گفت: با توجه بوضعیت حاکم بر معادن کشور و استخراج با ظرفیت پایین، در صورت پرداخت تسهیلات مناسب و دیگر حمایتهای نرم افزاری ازمعادن نیمه فعال و تعطیل توسط دولت، خود بخود شاهد رونق کسب و کارهای جدید، بکارگیری مسوولین فنی معادن و جذب فارغ التحصیلین مهندسی معدن خواهیم بود .

وی افزود: سازمان نظام مهندسی معدن که از ساختاری کاملا مهندسی و فنی تشکیل گردیده قابلیتهای فراوانی برای حمایت و پشتیبانی از معادن کشور داراست که باید از این ظرفیت و قابلیتها بهره‌گیری لازم بعمل آید .

اسدی با اشاره به اهداف این همایش تاکید کرد: بررسی راه کارهای تحقق شعار “اقتصاد مقاومتی – تولید و اشتغال” در بخش معدن و صنایع معدنی با استفاده از ظرفیتهای سازمان نظام مهندسی در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: موضوع دیگری که از دلایل تشکیل همایش های منطقه‌ای است، بررسی راههای تبادل اطلاعات فنی و خدمات مهندسی بین این استانها است .

وی عنوان کرد: تلاش میشود راههای فعال سازی میز صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیتهای معدنی برای بهره‌گیری از تسهیلات و ظرفیت صندوق در حوزه اکتشاف، استخراج و فرآوری معادن مورد بررسی قرار گیرد .

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن ایلام در پایان این همایش گفت: علاوه بر تنظیم بیانه پایانی، بیش از بیست و دو مصوبه پیشنهاد و تفاهم شده است که بعد از ویرایش و تنظیم نهایی در قالب نامه مشترک استانهای غرب کشور به دبیرخانه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی معدن اعلام میشوند .

منبع: ایسنا

 

نشریه ۱۱۰ جلد دوم

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲ اردیبهشت ۹۶
1592 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0