سومین تفاهم نامه مشترک سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز و اداره استاندارد سومین تفاهم نامه مشترک سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز و اداره استاندارد

سومین تفاهم نامه مشترک سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز و اداره استاندارد

سومین تفاهم نامه مشترک سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز و اداره استاندارد ، انضا شد. سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز میزبان فتانه شکرالهی مدیرکل استاندارد البرز و همراهان وی بود

کد خبر: 000430002 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳۰ تیر ۰۰ - ۹:۴۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، سومین تفاهم نامه مشترک سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز و اداره استاندارد ، انضا شد. سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز میزبان فتانه شکرالهی مدیرکل استاندارد البرز و همراهان وی بود

سومین تفاهم نامه مشترک سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز و اداره استاندارد

سومین تفاهم نامه مشترک سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز و اداره استاندارد

سومین تفاهم نامه مشترک نظام مهندسی البرز و استاندارد امضا گردید
سومین تفاهم نامه همکاری بین اداره کل استاندارد استان البرز و سازمان نظام مهندسی ساختمان این استان امضا گردید.
سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز میزبان فتانه شکرالهی مدیرکل استاندارد البرز و همراهان وی بود.
در این جلسه که بمنظور امضای تفاهم نامه همکاری مشترک ۲ سازمان برنامه ریزی شده بود، مدیرکل استاندارد استان البرز ضمن تشکر از همکاری خوب و مستمر سازمان نظام مهندسی البرز در راستای استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد در ساخت و سازهای استان و هم‌چنین تشکر از جدیت و پی‌گیری اعضای کمیته مشترک گفت: دکتر شریعتی رییس سازمان ملی استاندارد کشور، در نامه ای به مهندس خرم ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور خواستار همکاری تمامی ارگانهای ذی ربط و سازمانهای نظام مهندسی استانها بمنظور حصول اطمینان از استفاده مصالح ساختمانی استاندارد شده است که این مکاتبه میتواند پایه توسعه همکاریهای نظام مهندسی و استاندارد باشد.
وی درخواست کرد با همکاری هر دو سازمان گزارشی در مورد فعالیتهای استاندارد سازی مصالح در طول این ۳ دوره تفاهم نامه به شریعتی و خرم ارسال گردد تا در روند فعالیت این دو سازمان در استان البرز باشند.
مدیر کل استاندارد البرز با اشاره به سه دوره همکاری سازمان نظام مهندسی با استاندارد البرز و تفاهم نامه های به امضا رسیده، بر اقدامات مثبت انجام شده در این دوره ها تاکید و بیان کرد: از روسای سازمان در این ۳ سال بویژه مهندس قنبری بخاطر همراهی خوب وی تقدیر و تشکر می نماییم.
هم‌چنین در این نشست، فتانه شکرالهی اظهار داشت: در تفاهم نامه حاضر تاکید بر مواردی است که قابلیت اجرایی بیشتری دارند تا نتایج ملموسی حاصل گردد.
شکرالهی، تلاش برای ممانعت از پیوند خوردن اجرای تفاهم نامه با اشخاص را اقدامی مثبت برشمرد.
قنبری ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز نیز ضمن خوشامدگویی به میهمانان بیان کرد: امضای تماهم نامه هم و غم سازمان بمنظور توسعه استفاده از مصالح استاندارد است. در این راستا همکاران کمیته استاندارد با برگزاری جلسات منظم هفتگی و بررسی مصالح دارای استاندارد اجباری و ارایه نکات مهم در جهت اطلاع رسانی اعضای محترم و کارفرمایان در سایت سازمان، این مهم را برآورده میکند.
قنبری ادامه داد: صحبتهایی در مورد گنجاندن مباحث مربوط به استاندارد در حوزه ورود به حرفه و تمدید و ارتقای مهندسان و اخذ پروانه اشتغال با اداره مسکن و شهرسازی شده است. در این راستا نیز گامهایی برداشته شده است که ان شاالله با این اقدام، میتوانیم گامی بزرگ برای آشنایی مهندسان با حوزه استاندارد مصالح و نحوه پی‌گیری و نظارت بر انجام مصالح استاندارد در پروژه های ساختمانی گردد.
ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز گفت: هم‌چنین مقرر شده است که لیست مصالح ساختمانی دارای استاندارد اجباری در کارتابل کارفرمایان قرار گیرد تا کاملا اطلاع در این حوزه داشته باشند.
در ادامه سومین تفاهم نامه همکاری اداره کل استاندارد استان البرز و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز به امضای روسای دو مجموعه رسیده و میان ایشان تبادل گردید.
تقدیر استانداری از سازمان نظام مهندسی البرز
خبر دیگر این که استانداری البرز از سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز تقدیر کرد.
تلاش برای پیاده سازی و اجرای دستورالعملهای نظام فنی و اجرایی و ایفای نقش تاثیرگذار در آموزش پرسنل دوایر فنی ادارات استان از علل دریافت این لوح تقدیر بوده است.
در مراسمی که با حضور ابوالفضل فانی مشاور استاندار و سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز و شهروز قنبری ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز در محل سالن اجتماعات استانداری البرز برگزار گردید، از تلاش و اهتمام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز در پیاده سازی و اجرای دستورالعملهای نظام فنی و اجرایی و ایفای نقش تاثیرگذار در آموزش پرسنل دوایر فنی ادارات استان، تقدیر بعمل آمد.
در این مراسم سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با اشاره به همکاری نزدیک سازمان نظام مهندسی با استانداری و تلاش قابل تقدیر این سازمان بمنظور تحقق اهداف و سیاستهای شورای فنی استان، لوح تقدیر این معاونت را به قنبری ریاست سازمان تقدیم نمود.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ تیر ۰۰
459 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0