دومین همایش ملی بهداشت، ایمنی و محیط زیست بصورت آنلاین و مجازی در شرایط کرونایی دومین همایش ملی بهداشت، ایمنی و محیط زیست بصورت آنلاین و مجازی در شرایط کرونایی

دومین همایش ملی بهداشت، ایمنی و محیط زیست بصورت آنلاین و مجازی در شرایط کرونایی

دومین همایش ملی بهداشت، ایمنی و محیط زیست بصورت آنلاین و مجازی در شرایط کرونایی ، با بیش از ۲۱۰۰ شرکت کننده از سراسر کشور برگزار شد. با وجود تمامی چالش‌های برگزاری همایش مجازی، این همایش با موفقیت به کار خود پایان داد

کد خبر: 990728001 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۸ مهر ۹۹ - ۸:۴۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، دومین همایش ملی بهداشت، ایمنی و محیط زیست بصورت آنلاین و مجازی در شرایط کرونایی ، با بیش از ۲۱۰۰ شرکت کننده از سراسر کشور برگزار شد. با وجود تمامی چالش‌های برگزاری همایش مجازی، این همایش با موفقیت به کار خود پایان داد

دومین همایش ملی بهداشت، ایمنی و محیط زیست بصورت آنلاین و مجازی در شرایط کرونایی

دومین همایش ملی بهداشت، ایمنی و محیط زیست بصورت آنلاین و مجازی در شرایط کرونایی
برگزاری موفق همایش HSE در مازندران
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران, برگزاری دومین همایش ملی بهداشت، ایمنی و محیط زیست بصورت آنلاین و مجازی در شرایط کرونایی با بیش از ۲۱۰۰ شرکت کننده از سراسر کشور را یک تجربه بسیار موفق عنوان کرد.
سیف الله علی نیا، رییس سازمان بعد از اتمام برگزاری تمامی دوره های کارگاهی دومین همایش ملی بهداشت، ایمنی و محیط زیست به صورت آنلاین و مجازی، برگزاری این همایش در شرایط کرونایی با بیش از ۲۱۰۰ شرکت کننده از سراسر کشور را یک تجربه بسیار موفق عنوان کرد.
علی نیا، ضمن تشکر از حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان نظام مهندسی سازمان کشور و مدیران کل وزارت‌خانه، معاون عمرانی استاندار و مدیران کل استان در افتتاحیه همایش با حفظ پروتکل بهداشتی، این حضور را نشانه اهمیت این همایش دانست و افزود: اهتمام سازمان مازندران از این پس در برگزاری همایش‌های آموزش محور در راستای ترویج مقررات ملی بیشتر خواهد بود.
وی تصریح کرد: این همایش با همکاری اداره کل راه وشهرسازی و دفتر مقررات ملی وزارت‌خانه وسازمان نظام مهندسی استان و در قالب تشکیل و فعالیت کمیته اجرایی با برگزاری ده ها نشست کاری برگزار گردید، ضمن اینکه با وجود تمامی چالش‌های برگزاری همایش مجازی، این همایش با موفقیت به کار خود پایان داد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران، برگزاری این همایش را یک‌نمونه کامل هماهنگی دستگاه‌های متولی دانست و افزود: چه در بخش افتتاحیه و چه برگزاری کارگاه ها؛ هماهنگی، همدلی و تلاش اداره کل راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی ستودنی بود و لازم است از نظری مدیر کل راه و شهرسازی و همکاران وی، اعضای هیات مدیره، هیات رئیسه، خزانه دار، اعضای شورای سیاست‌گذاری، مسئول کمیته اجرایی، اعضای کمیته اجرایی، روابط عمومی، واحد آی تی و همه بخش‌های مرتبط بابت همکاری صمیمانه و به ثمر نشاندن این همایش تشکر کنم.
علی نیا، در ادامه با اشاره به گزارش آماری همایش, عنوان کرد: بالغ بر ششصد نفر در کلاس تاریخ بیست و سوم مهرماه در گروه امتیاز ارجاع، تعداد پانصد و پنجاه نفر در تاریخ بیست و چهارم مهر ماه در کلاس تمدید و امتیاز ارجاع و تعداد هزار نفر در کلاس تاریخ‌های بیست و‌ چهارم و بیست و پنجم مهرماه در گروه ارتقا-تمدید و امتیاز ارجاع شرکت کردند.
در همین حال، آزمون دوره ها نیز به شکل تستی برگزار و در پایان، نتیجه آزمون به شرکت کننده اعلام گردید. البته از ساعت ۲۲ روز ۲۵ مهرماه کلاس‌ها بصورت آفلاین تا تاریخ بیست و هشتم مهرماه قابل مشاهده است.
آزمون مجدد دوره تمدید و امتیاز ارجاع از ساعت ۱۵ تا ۱۵.۳۰ و آزمون مجدد ارتقا-تمدید و امتیاز ارجاع از ساعت ۱۶ تا ۱۶.۳۰ سه شنبه بیست و نهم مهر ماه برگزار می گردد.
وی در خاتمه ضمن تشکر از مشارکت فعال مهندسان از سراسر کشور و حضور در برگزاری کارگاه ها بصورت مجازی از شرکت نشان تعالی در برگزاری موفق این دوره ها قدردانی کرد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۸ مهر ۹۹
446 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0