دومین آزمون ورودی حرفه مهندسی ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار گردید دومین آزمون ورودی حرفه مهندسی ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار گردید

دومین آزمون ورودی حرفه مهندسی ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار گردید

دومین آزمون ورودی حرفه مهندسی ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار گردید  ، تعداد داوطلبان استان‌ها در این آزمون حدود ۸۴۰۷ نفر بوده که تعداد ۱۵۵۹ نفر خانم و ۶۸۴۸ نفر آقایان را شامل می شود

کد خبر: 020301008 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱ خرداد ۰۲ - ۱۲:۳۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، دومین آزمون ورودی حرفه مهندسی ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار گردید  ، تعداد داوطلبان استان‌ها در این آزمون حدود ۸۴۰۷ نفر بوده که تعداد ۱۵۵۹ نفر خانم و ۶۸۴۸ نفر آقایان را شامل می شود

دومین آزمون ورودی حرفه مهندسی ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار گردید

دومین آزمون ورودی حرفه مهندسی ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار گردید
مدیر کل و رئیس شورای هماهنگی امورراه و شهرسازی آذربایجان شرقی بیان کرد:
دومین آزمون ورودی حرفه مهندسی ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار گردید
بازدید هم‌زمان با دومین آزمون سراسری مهندسی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بهمراه مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی از روند برگزاری آزمون سراسری ورود به حرفه مهندسان بازدید به عمل آوردند.
امیر بخشی زاده مدیر کل راه و شهرسازی در بازدید از این آزمون اظهار داشت: این آزمون روز ۵ شنبه و جمعه برای مهندسان رشته معماری، عمران، تاسیسات برق،تاسیسات مکانیک ، نقشه برداری، ترافیک و شهرسازی و کاردانها و معماریان تجربی جهت اخذ صلاحیت طراحی، نظارت و اجرا به صورت تستی برگزار می گردد.
بخشی زاده ادامه داد: تعداد داوطلبان استان‌ها در این آزمون حدود ۸۴۰۷ نفر بوده که تعداد ۱۵۵۹ نفر خانم و ۶۸۴۸ نفر آقایان را شامل می شود.
مدیر کل و رئیس شورای هماهنگی امورراه و شهرسازی آذربایجان شرقی گفت: نتایج آزمون‌ها در تیرماه ۱۴۰۲ از طریق وب سایت دفتر مقررات ملی ساختمان به اطلاع شرکت کنندگان محترم رسانده خواهد شد.
وی گفت: وزارت راه و شهرسازی با افزایش تعداد دفعات برگزاری و کاهش فاصله زمانی برگزاری آزمون‌ها موجبات تامین رفاه مهندسان عزیز و تسریع در زمینه سازی ورود به اشتغال جوانان تجصیل کرده را فراهم کرده است.
مدیر کل و رئیس شورای هماهنگی امورراه و شهرسازی آذربایجان شرقی افزود: آذربایجان شرقی بعد از تهران دارای بیشترین حوزه امتحانی در میان استان‌های کشور است که این تعداد حوزه ها صرفا جهت رفاه حال داوطلبان گرامی و تسهیل در آزمون این عزیزان است.
دومین آزمون وردی به حرفه مهندسی استان ۲۸و۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ هم‌زمان با سراسر کشور در هشت حوزه امتحانی استان واقع در سه حوزه شهر تبریز و پنج حوزه در شهرهای مراغه و بناب و مرند و اهر و میانه برگزار خواهد شد.
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱ خرداد ۰۲
338 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0