نقش آفرینی سازمان نظام مهندسی در جهت حفظ سرمایه های ملی و انجام تکالیف قانونی نقش آفرینی سازمان نظام مهندسی در جهت حفظ سرمایه های ملی و انجام تکالیف قانونی

نقش آفرینی سازمان نظام مهندسی در جهت حفظ سرمایه های ملی و انجام تکالیف قانونی

نقش آفرینی سازمان نظام مهندسی در جهت حفظ سرمایه های ملی و انجام تکالیف قانونی ، و اجتماعی خود صورت گیرد. یاد شهدای مهندس را گرامی میداریم

کد خبر: 990710002 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۰ مهر ۹۹ - ۹:۰۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، نقش آفرینی سازمان نظام مهندسی در جهت حفظ سرمایه های ملی و انجام تکالیف قانونی ، و اجتماعی خود صورت گیرد. یاد شهدای مهندس را گرامی میداریم

نقش آفرینی سازمان نظام مهندسی در جهت حفظ سرمایه های ملی و انجام تکالیف قانونی

نقش آفرینی سازمان نظام مهندسی در جهت حفظ سرمایه های ملی و انجام تکالیف قانونی
عضو هیات رییسه و مدیر اجرایی نظام مهندسی ساختمان گفت: یاد شهدای مهندس را گرامی میداریم
بهمن مومنی مقدم بیان کرد: هر چند جنگ تحمیلی تمام شده ولی جنگ اقتصادی و فرهنگی تمام نشده است و سازمان نظام مهندسی میتواند در جهت حفظ سرمایه های ملی و انجام تکالیف و وظایف قانونی و اجتماعی خود نقش آفرینی کند.
وی در آئین چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس که در باغ موزه دفاع مقدس برگزار گردید، ادامه داد: امیدوار هستم در دوره جدید شورای مرکزی که مقارن با راه‌اندازی واحد ایثارگران بود، علاوه بر تقویت روحیه جهادی مشارکت و همدلی بیشتر، پیروان شایسته‌ای در ادامه راه مهندسان موثر در دفاع مقدس باشیم؛ ان شاءالله که برگزاری اینگونه جلسات توام با هم افزایی در جهت کمک به مردم عزیزمان باشد.
متن کامل سخنرانی مومنی مقدم در این مراسم به شرح ذیل است:
« بسم الله الرحمن الرحیم، عرض سلام, ادب و احترام دارم خدمت همه دوستان و سروران گرامی و در این شرایط کرونایی آرزوی سلامتی دارم و تشکر از بانیان جلسه که پروتکل های بهداشتی را رعایت کردند. ضمنا هفته دفاع مقدس و یاد شهدا مخصوصاً شهدای مهندس را گرامی میداریم.
در این میان، باید گفت، هر جامعه ای که به خود باوری نرسد، به شکوفایی نخواهد رسید. دفاع مقدس, احیاکننده خودباوری مردمی بود که به تنهایی در برابر ابرقدرت ها ایستاد. وحدت ملی و التزام جمعی ایرانیان به حفظ منابع و مرزها و سرمایه های ملی از دستاوردهای دفاع مقدس بود.
باید بدانیم هر چند جنگ تحمیلی تمام شده ولی جنگ اقتصادی و فرهنگی تمام نشده است و سازمان نظام مهندسی می تواند در جهت حفظ سرمایه های ملی و انجام تکالیف و وظایف قانونی و اجتماعی خود نقش آفرینی کند.
در این میان، فداکاری بسیاری انجام شده که الان اینجا هستیم و باید قدردان زحمات و ایثارگری این عزیزان باشیم.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ مهر ۹۹
488 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0