عضو هیأت رئیسه اتاق تعاون ایران مطرح کرد:

حضور بیش از هزار و دویست شرکت در نمایشگاه صنعت ساختمان

عضو هیأت رئیسه اتاق تعاون ایران با اشاره به این که نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان با حضور هشتصد و هشتاد و هفت شرکت داخلی و سیصد و نود و یک شرکت خارجی برگزار خواهد گردید از حضور شرکتهای دانش بنیان، بانک ها و بیمه ها، سازمان استاندارد، سازمان نظام مهندسی در نمایش گاه سال جاری خبر داد.

کد خبر: 960517014 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۷ مرداد ۹۶ - ۹:۳۲ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)،عضو هیأت رئیسه اتاق تعاون ایران با اشاره به این که نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان با حضور هشتصد و هشتاد و هفت شرکت داخلی و سیصد و نود و یک شرکت خارجی برگزار خواهد گردید از حضور شرکتهای دانش بنیان، بانک ها و بیمه ها، سازمان استاندارد، سازمان نظام مهندسی در نمایش گاه سال جاری خبر داد.حضور بیش از هزار و دویست شرکت در نمایشگاه صنعت ساختمان

حضور بیش از هزار و دویست شرکت در نمایشگاه صنعت ساختمان

حضور بیش از هزار و دویست شرکت در نمایشگاه صنعت ساختمان

حضور بیش از هزار و دویست شرکت در نمایشگاه صنعت ساختمان

سید محمد کریمی، عضو هیأت رئیسه اتاق تعاون ایران با حضور در جلسه خبری جزئیات برگزاری نمایش گاه صنعت ساختمان بیان کرد: هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان با حضور هشتصد و هشتاد و هفت شرکت داخلی و سیصد و نود و یک شرکت خارجی بمدت ۴ روز از بیست و یکم الی بیست و چهارم مرداد در محل نمایشگاه بین المللی برگزار میشود.
کریمی با اعلام این که سال جاری سی و یک کشور خارجی در هفدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان حضور دارند ادامه داد: سال جاری از سی و یک کشور خارجی در هفدمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان شرکت کرده اند و تعدادی از کشورهای عربی همچون قطر، امارات وعمان هم حاضرخواهند شد.
وی تصریح کرد:اسپانیا، ایتالیا، آلمان، انگلیس، کانادا، اتریش، اوکراین، بلژیک، پرتقال، تایوان، دانمارک و روسیه کشورهای شرکت کننده هستند که حضورشان حتمی است. در مجموع حدود هزار و دویست و هفتاد و هشت شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه حضور دارند.
وی برگزاری کارگاههای آموزشی، گردهمایی صنعت ساختمان، بازدید هیاتهای تجاری، اختصاص غرفه برای بانکها و بیمه‌ ها، موسسه استاندارد و معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری، را از جمله برنامه‌ های جانبی پیش بینی شده در این نمایشگاه عنوان کرد.


کریمی اظهار داشت: روزانه ۲ کارگاه آموزشی در حوزه صنعت ساختمان برگزار و به شرکت کنند گان گواهی نامه داده میشود.توسعه صنعت ساختمان در تولید و اشتغال موثر است. با سیاستهایی که دولت در این زمینه تبیین میکند، تکمیل مسکن مهر و مسکن اجتماعی و حمایت بانک مرکزی در اعطای تسهیلات ارزان قیمت به زوجهای جوان و انبوه ‌سازان رشد بیش از پیش بخش اشتغال و مسکن در کشور را شاهد باشیم.
عضو هیات رئیسه اتاق تعاون یکی از ویژگیهای هفدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان را حضور شرکتهای دانش بنیان، بانک ها و بیمه ها، سازمان استاندارد، سازمان نظام مهندسی، معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و ستاد فرماندهی نانو برشمرد و افزود: چند شرکت که اختراعاتی در حوزه صنعت ساختمان دارند هم در نمایشگاه حاضر خواهند شد.
وی ساعت بازدید از هفدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان را نه صبح لغایت هجده عصر ذکر کرد.
منبع : خبرگزاری تسنیم

 

دانلود منابع آزمون نظام مهندسی رشته برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ مرداد ۹۶
1039 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0