حضور شرکت های دانش بنیان در صنعت ساختمان باید قانون مند گردد حضور شرکت های دانش بنیان در صنعت ساختمان باید قانون مند گردد

حضور شرکت های دانش بنیان در صنعت ساختمان باید قانون مند گردد

حضور شرکت های دانش بنیان در صنعت ساختمان باید قانون مند گردد  ، مراسم افتتاحیه همایش ملی فناوری های نوین و بهینه سازی انرژی در صنعت ساختمان با حضور حمزه شکیب برگزار شد

کد خبر: 020825013 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۵ آبان ۰۲ - ۹:۳۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، حضور شرکت های دانش بنیان در صنعت ساختمان باید قانون مند گردد  ، مراسم افتتاحیه همایش ملی فناوری های نوین و بهینه سازی انرژی در صنعت ساختمان با حضور حمزه شکیب برگزار شد

حضور شرکت های دانش بنیان در صنعت ساختمان باید قانون مند گردد

حضور شرکت های دانش بنیان در صنعت ساختمان باید قانون مند گردد
معاون عمران استانداری سمنان بیان کرد:
حضور شرکت های دانش بنیان در صنعت ساختمان باید قانون مند گردد
محمد حمیدی، معاون عمران استانداری سمنان بیان کرد: در حوزه شرکت های دانش بنیان بخش صنعت ساختمان، اشکالاتی وجود دارد که برای حل این اشکالات لازم است تا این روند حضور شرکت های دانش بنیان در بخش ساخت و ساز، قانون مند شده و در نتیجه میزان بروکراسی اداری آن کاهش یابد.
مراسم افتتاحیه همایش ملی فناوری های نوین و بهینه سازی انرژی در صنعت ساختمان با حضور حمزه شکیب، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان و مهدی حکیمی، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان، محمد حمیدی، معاون عمران استانداری سمنان، محمد بهرامی، فرماندار سمنان، اعضای شورای شهر سمنان، روسای سازمان نظام مهندسی استان ها، اعضای شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان و .. شروع شد.
محمد حمیدی، معاون عمران استانداری سمنان نیز در این مراسم، برگزاری این همایش را در نوع خود بی نظیر دانست و ادامه داد: این همایش موضوع جدیدی را مطرح می کند و از آنجایی که رویکرد آموزشی دارد می تواند اثرات مطلوبی بر فضای صنعت ساختمان کشور داشته باشد.
معاون عمران استانداری سمنان گفت: برپایی نمایشگاه صنعت ساختمان در کنار این دست از همایش های می تواند اثرگذاری آن را ضریب دهد. این در حالی است که در حوزه شرکت های دانش بنیان بخش صنعت ساختمان، اشکالاتی وجود دارد که برای حل این اشکالات لازم است تا این روند حضور شرکت های دانش بنیان در بخش ساخت و ساز، قانون مند شده و در نتیجه میزان بروکراسی اداری آن کاهش یابد. البته لازم به تاکید است که خوشبختانه همکاری بسیار مناسبی در بدنه دولت با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان وجود دارد.
در خاتمه مراسم، آیین افتتاحیه همایش ملی فناوری های نوین و بهینه سازی انرژی در صنعت ساختمان از پروفسور علی خیرالدین، پژوهشگر ایرانی، استاد مهندسی عمران در دانشگاه سمنان و معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم و تحقیقات، تقدیر گردید.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ آبان ۰۲
172 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0