مزیت بالقوه معدن برای مقاومتر شدن در حاشیه نمایشگاه فرصتهای سرمایه گذاری در معدن مطرح شد؛

مزیت بالقوه معدن برای مقاومتر شدن

ریاست سازمان نظام مهندسی معدن بیان کرد: بخش معدن و صنایع معدنی در کشور با توجه به مزیتهای ما دراین بخش یکی از مهم ترین صنایع برای اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی است .

کد خبر: 970717013 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۷ مهر ۹۷ - ۶:۰۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام مهندسی معدن بیان کرد: بخش معدن و صنایع معدنی در کشور با توجه به مزیتهای ما دراین بخش یکی از مهم ترین صنایع برای اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی است .

مزیت بالقوه معدن برای مقاومتر شدن

مزیت بالقوه معدن برای مقاومتر شدن

مزیت بالقوه معدن برای مقاومتر  شدن

نادعلی اسماعیلی در حاشیه نمایشگاه فرصتهای سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی اظهار داشت: تنوع بالای مواد معدنی در کشور ما سبب شده که در بسیاری از مواد احتیاجی به خارج از کشور نداشته باشیم و وجود همین مواد اولیه موجب می شود در برابر تحریمها و فشار دشمنان مقاوم باشیم .
رئیس سازمان نظام مهندسی معدن با عنوان این که معدن و صنایع معدنی از بخش های مولد کشور است که خوراک بیش تر صنایع را تامین می کند، خاطر نشان ساخت: این بخش در حال پیشرفت است چنان که در گذشته ما وارد کننده ماده ای مثل ید بودیم و حالا به صادر کننده آن تبدیل شده ایم.
ابن مسیول یاد آور شد:​ کشور هند برای ۱ کیلوگرم آهک نیاز به واردات دارد ولی کشور ما از نعمت هایی برخوردار است که برای بهره مندی بهتر از آن نیازمند توجه بیش تر مسئولان هستیم.

مزیت بالقوه معدن برای مقاومتر شدن

اسماعیلی عنوان کرد:​ بخش معدن در کشور مظلوم واقع شده در حالیکه سرمایه گذاران در این بخش سرمایه خود را به دور ترین مناطق میبرند و گاهی نیز به نتیجه نمیرسند.
رئیس سازمان نظام مهندسی معدن مطرح کرد:​ بخش معدن به طور طبیعی مزاحمتها و تخریب هایی را ایجاد میکند ولی باید از معدن داران حمایت گردد و همچون دیگر کشورها این تخریبها را جایگزین و اصلاح کرد.

منبع : خبرگزاری صدا و سیما

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

بهترین کتاب آزمون نظام مهندسی معماری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ مهر ۹۷
960 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0