شروع برگزاری آزمون ورود به حرفه نظام‌مهندسی در استان همدان برگزاری آزمون

شروع برگزاری آزمون ورود به حرفه نظام‌مهندسی در استان همدان

 آزمون ورود به حرفه نظام‌مهندسی استان همدان با حضور دو هزار و ششصد و هفت مهندس در روزهای بیستم و بیست و یکم اردی بهشت‌ ماه در دانشگاه‌ های آزاد اسلامی واحد همدان و دانشگاه ملایر برگزار می گردد.

کد خبر: 970221006 تاریخ انتشار: جمعه ۲۱ اردیبهشت ۹۷ - ۵:۳۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، آزمون ورود به حرفه نظام‌مهندسی استان همدان با حضور دو هزار و ششصد و هفت مهندس در روزهای بیستم و بیست و یکم اردی بهشت‌ ماه در دانشگاه‌ های آزاد اسلامی واحد همدان و دانشگاه ملایر برگزار می گردد.

شروع برگزاری آزمون ورود به حرفه نظام‌مهندسی در استان همدان

شروع برگزاری آزمون ورود به حرفه نظام‌مهندسی در استان همدان

برگزاری آزمون ورود به حرفه نظام‌ مهندسی در استان  همدان شروع شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان در حاشیه بازدید از این آزمون اظهار داشت: حدود دو هزار و ششصد و هفتاد نفر آزمون در رشته‌های مختلف مهندسی در روزهای بیستم و بیست و یکم اردی بهشت ‌ماه با یک دیگر به رقابت می ‌پردازند.
فرهاد فرزانه ادامه داد: هر یک از این داوطلبان که حدنصاب نمره را کسب کنند در واقع به حرفه مهندسی وارد خواهند شد و می ‌توانند بحث طراحی و نظارت بر ساختمان ‌های ساخته شده و در حال ساخت را بعهده بگیرند.
فرزانه تصریح کرد: این مهندسان پس از قبولی، صاحب مهر و امضاء و پروانه نظام‌مهندسی می ‌شوند و به سازمان نظام‌مهندسی و شهرداری معرفی می ‌گردند.
وی در خاتمه خاطر نشان ساخت: در این میان همدلی و هم ‌زبانی نظام ‌مهندسی و مدیران دانشگاه‌ های آزاد اسلامی همدان و ملایر و بویژه اداره کل راه و شهرسازی استان موجب شده که داوطلبین در یک محیط مطلوبی با یک دیگر به رقابت بپردازند.

شروع برگزاری آزمون ورود به حرفه نظام‌مهندسی در استان همدان

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان به رشته تحصیلی داوطلبان نیز اشاره کرد و یاد آور شد: این داوطلبان در ۷ رشته مهندسی معماری (صلاحیت ‌های نظارت، طراحی و اجرا)، عمران (صلاحیت ‌های نظارت، محاسبه و اجرا)، تأسیسات برقی و مکانیکی، (طراحی و نظارت)، شهرسازی، نقشه‌برداری و ترافیک شرکت کردند.
لازم به ذکر است بیست درصد از شرکت ‌کنندگان این آزمون خانم هستند و ۲۳.۸ درصد از شرکت‌ کنندگان در حوزه ملایر شرکت کرده اند.
منبع : مازندشورا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی نقشه برداري

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ اردیبهشت ۹۷
1566 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0