لزوم اصلاح قانون نظام مهندسی ریاست سازمان نظام مهندسی معدن، بیان کرد

لزوم اصلاح قانون نظام مهندسی

ریاست سازمان نظام مهندسی معدن با اشاره به ضرورت اصلاح قانون نظام مهندسی، اظهار داشت: باید نقدینگی سرگردان به بخش صنعت و معدن هدایت گردد.

کد خبر: 970820002 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۰ آبان ۹۷ - ۷:۳۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام مهندسی معدن با اشاره به ضرورت اصلاح قانون نظام مهندسی، اظهار داشت: باید نقدینگی سرگردان به بخش صنعت و معدن هدایت گردد.

لزوم اصلاح قانون نظام مهندسی

لزوم اصلاح قانون نظام مهندسی

اصلاح قانون نظام مهندسی  الزامی است/ هدایت نقدینگی به بخش صنعت و معدن

داریوش اسماعیلی در آیین معارفه خود که با حضور وزیر صنعت در اتاق بازرگانی ایران برگزار گردید، عنوان کرد: سازمان نظام مهندسی معدن بیش از سی و هفت هزار عضو دارد و بیش از نیمی از این اعضا، صاحب پروانه صلاحیت هستند و در نظام مهندسی معدن به لحاظ تخصصهای مختلف تنوع خوبی داریم.

وی در باره اهداف خود در این سازمان ادامه داد: کارهای ارزشمندی در بحثهای فنی انجام شده که امیدوار هستیم این کارها را تکمیل و اجرا کنیم.

رئیس سازمان نظام مهندس معدن افزود:

حاکم کردن اصول فنی و کارشناسی در بخش معدن، کمک به وزارت صنعت در انجام امور حاکمیتی، کمک به حضور بیش از گذشته بخش خصوصی در صحنه فعالیتهای معدنی و صنایع معدنی و هوشمند سازی فعالیتها در تمامی امور از اهداف ما در این دوره است.

اسماعیلی گفت:

امروز بیش از ۱۷۰۰ هزار میلیارد تومان نقدینگی وجود دارد که بخشی از این مبلغ میتواند به بخش صنایع معدنی گسیل یابد و ما هم تلاش میکنیم تا در رشد اقتصادی به دولت کمک کنیم.
رئیس سازمان نظام مهندسی معدن تصریح کرد:

یکی از بهترین راههای مبارزه با فساد هوشمند سازی سیستمها است و تلاش ما در این است تا تمامی ادارات صنایع معدنی را هوشمند سازی کنیم تا از فساد جلوگیری گردد.


اسماعیلی گفت: اصلاح قانون نظام مهندسی معدن از ضروریات است زیرا این قانون حدود پانزده سال پیش تصویب شده و تا به حال هیچ اصلاحی روی آن صورت نگرفته بهمین علت به روسای استانها اعلام کرده ام تا پیشنهادات خود را در این باره اعلام کنند.
وی خاطر نشان کرد: کمک به اجرای نقشه راه معدن هم از اهداف دیگر ما است.
منبع : خبرگزاری فارس

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی مکانیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ آبان ۹۷
789 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0