روند جدید انتخاب حامد مظاهریان بیان کرد:

روند جدید انتخاب “مهندس ناظر” معطل دستورالعمل شهرداری/ افرادی که منافعشان بخطر افتاده مقاومت می ‌کنند

معاونت وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این که عدم اجرای بخش نامه های اخیر این وزارت خانه توسط سازمان‌ های نظام مهندسی ساختمان تخلف است، عنوان کرد: افرادی که منافعشان به خطر افتاده است، در مقابل اجرای این بخش نامه ‌ها مقاومت میکنند.

کد خبر: 970223010 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۹۷ - ۴:۴۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،معاونت وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این که عدم اجرای بخش نامه های اخیر این وزارت خانه توسط سازمان‌ های نظام مهندسی ساختمان تخلف است، عنوان کرد: افرادی که منافعشان به خطر افتاده است، در مقابل اجرای این بخش نامه ‌ها مقاومت میکنند.

روند جدید انتخاب "مهندس ناظر" معطل دستورالعمل شهرداری

روند جدید انتخاب “مهندس ناظر” معطل دستورالعمل شهرداری

روند جدید انتخاب “مهندس ناظر” معطل دستورالعمل  شهرداری/ افرادی که منافعشان بخطر افتاده مقاومت می ‌کنند

وی در باره بخش نامه هایی که اخیرا توسط وزارت راه و شهرسازی به سازمانهای نظام مهندسی ساختمان ابلاغ شده است، ادامه داد: دستورالعمل‌ های مربوط به این بخش نامه ‌ها هم تهیه شده و امیدوار هستیم هر چه زودتر شهرداری ‌ها دستورالعمل‌ های لازم را برای آن ابلاغ کنند و بزودی اجرایی گردد.
عزم جدی وزارت راه و شهرسازی برای برخورد با تخلفات
معاونت وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: در این ابلاغیه ها آمده که باید این موضوع بلافاصله اجرایی گردد و اگر در جایی اجرا نمی ‌شود، بمعنای تخلف است و چنان چه گزارش ‌هایی مبنی بر تخلف به وزارت راه و شهرسازی داده شود، این وزارت خانه عزم جدی برای برخورد با تخلف خواهد داشت.
مظاهریان افزود: از آن جا که بخش نامه های اخیر وزارت راه و شهرسازی به نفع مردم و مالکان است، این افراد منتظر هستند که بدنبال اجرایی شدن آیین نامه ها، متناسب با آن برای دریافت پروانه ساختمانی اقدام کنند.

روند جدید انتخاب “مهندس ناظر” معطل دستورالعمل شهرداری

وی با عنوان این که افرادی که منافعشان به خطر افتاده، در مقابل اجرای بخش نامه های وزارت راه و شهرسازی مقاومت می ‌کنند، خاطر نشان کرد: تمام افراد و گروههایی که منافعی از سیستم ارجاع داشتند و بخشی از حق الزحمه مهندسان را برای اداره بخش اداری سازمانهایشان می‌ گرفتند و بطور کلی تمام کسانیکه از طریق سیستم کوپنی کار مهندسی ارتزاق میکردند، با این بخش نامه ها مخالف هستند.
معاون وزیر راه و شهرسازی در خاتمه یاد آور شد: البته وزارت راه و شهرسازی طومارها و موافقت‌ های بسیاری را از مهندسانی که شغل اصلیشان مهندسی است و شغل دیگری ندارند، دریافت کرده است که این اقدام را به نفع جامعه مهندسی کشور قلمداد کرده‌ اند.

منبع : اقتصاد آنلاین

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه آزمون نظام مهندسی عمران

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ اردیبهشت ۹۷
1004 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0