عضو کمیسیون عمران مجلس مطرح کرد :

قانون نظام مهندسی جدید به زودی تصویب می شود

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان کرد: لایحه قانون نظام مهندسی در یک کارگروه بسرعت در حال بررسی است و رسیدگی به لایحه مراحل نهایی خود را میگذراند و به زودی قانون جدید نظام مهندسی ابلاغ می گردد.

کد خبر: 960525001 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۵ مرداد ۹۶ - ۶:۲۸ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان کرد: لایحه قانون نظام مهندسی در یک کارگروه بسرعت در حال بررسی است و رسیدگی به لایحه مراحل نهایی خود را میگذراند و به زودی قانون جدید نظام مهندسی ابلاغ می گردد.قانون نظام مهندسی جدید به زودی تصویب می شود

قانون نظام مهندسی جدید به زودی تصویب می شود

قانون نظام مهندسی جدید به زودی تصویب می شود

قانون نظام مهندسی جدید به زودی تصویب می شود

سید کمال الدین شهریاری گفت : کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی پیوسته  به دنبال تصویب قوانینی بوده است که از یک طرف ناظر بر گرایش ایرانی اسلامی و از طرف دیگر برطرف کننده مشکلات معماری باشد.
شهریاری در ادامه به برنامه ششم توسعه اشاره کرد وادامه داد: آخرین قانونی که در آن بر معماری ایرانی اسلامی تاکید زیادی شده است برنامه ششم است که سال پیش به تصویب مجلس  رسید.

وی افزود : این قانون تمام دستگاههای کشور را به رعایت استانداردهای فرهنگ بومی اسلامی در معماری و شهرسازی مکلف میکند.
عضو کمیسیون عمران مجلس, به تشریح برنامه های فعلی کمیسیون عمران پرداخت و  گفت : اکنون رسیدگی و تجدید نظر قانون نظام مهندسی مصوب سال هشتاد و چهار در دستور کار کمیسیون عمران مجلس قرار دارد.

او گفت: لایحه تجدید نظر قانون نظام مهندسی توسط دولت به مجلس ارائه گردیده است و کارگروهی با دقت زیاد و با حضور نمایندگان نهادهای اجرایی به آن رسیدگی میکند تا بعد از بازنگری در کمیسیون عمران برای کسب رای به صحن علنی مجلس آورده شود.

وی با اشاره به   این که این لایحه به سرعت در حال بررسی است ، یاد آور شد :رسیدگی به لایحه مراحل نهایی خود را میگذراند و به زودی قانون جدید نظام مهندسی ابلاغ می گردد.

منبع : رادیو گفت و گو

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ مرداد ۹۶
4487 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0