مدیرعامل جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان اردبیل خبر داد:

لزوم نوسازی شصت و هفت واحد اقامتی استان اردبیل

مدیرعامل جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان اردبیل بیان کرد: از دویست و هفده واحد اقامتی در استان، شصت و هفت واحد برابر نظر کارشناسان نظام مهندسی و دستگاههای ذی ربط باید نوسازی شوند.

کد خبر: 960411005 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۱ تیر ۹۶ - ۱۰:۴۷ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)، مدیرعامل جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان اردبیل بیان کرد: از دویست و هفده واحد اقامتی در استان، شصت و هفت واحد برابر نظر کارشناسان نظام مهندسی اردبیل و دستگاههای ذی ربط باید نوسازی شوند.لزوم نوسازی شصت و هفت واحد اقامتی استان اردبیل

لزوم نوسازی شصت و هفت واحد اقامتی استان اردبیل

لزوم نوسازی شصت و هفت واحد اقامتی استان اردبیل

لزوم نوسازی شصت و هفت واحد اقامتی استان اردبیل

جعفر بذری در جمع خبرنگاران به لزوم توسعه گردش گری و صنعت توریسم در استان اردبیل تاکید و تصریح نمود: سرعین در میان ۷ قطب گردش گری کشور مطرح است.
بذری ادامه داد: در بحث آموزش شاغلین مراکز اقامتی و گردش گری از پیشنهاد دانشگاه مبنی بر آموزش این افراد استقبال میکنیم و آماده هم کاری هستیم.
وی با اشاره به این که برگزاری جشنواره‌های مرتبط با صنعت گردش گری در استان باید مورد توجه قرار گرفته و توسعه یابد، افزود: ترک زود هنگام استان توسط گردش گران بدلیل کمبود امکانات تفریحی و نارضایتی گردش گران از لحاظ کمبودهای بهداشتی نیز باید مورد بررسی قرار گرفته و حل گردد.
مدیرعامل جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان اردبیل ضمن اظهار تاسف از این که پتانسیلهای گردش گری استان شناخته نشده و بدیگران نیز شناسانده نشده است،عنوان کرد: برای بهبود این امر میتوان شورای تبلیغات گردش گری استان و هم چنین سازمان مدیریت توسعه و سرمایه‌گذاری در سرعین را تشکیل داد.


مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردش گری استان اردبیل هم اظهار داشت: در ایام تعطیلات عید فطر سی هزار و سیصد و هشتاد و دو مسافر در مراکز اقامتی این استان اسکان یافت.
کریم حاجی‌ زاده با بیان این مطلب حضور چشم گیر مسافران داخلی و خارجی در استان اردبیل در تعطیلات عید فطر را یادآور شد وادامه داد: استان اردبیل با داشتن جاذبه های تاریخی و گردش گری بینظیر یکی از قطبهای گردشگری کشور بویژه در فصل تابستان است.
به گفته حاجی زاده با توجه به روند رو به رشد استقبال گردش گران از جاذبه ‌های این استان پیش ‌بینی شده بود که در تعطیلات تابستانی انبوهی از مسافرین به استان اردبیل سفر کنند.
وی به برگزاری جلسات متعدد ستاد اجرایی خدمات سفر و آماده ‌سازی تمهیدات استقبال از مسافران اشاره کرد وافزود: پیش‌ بینی از حضور گردشگران محقق گردید. در تعطیلات عید فطر شهرستان‌های سرعین و مشگین شهر به ترتیب بیش ترین میزان گردشگران را به خود اختصاص دادند و استقبال کم ‌نظیری از جاذبه‌های گردش گری استان به ثبت رسید.
مدیر کل میراث فرهنگی اردبیل از بازدید شش هزار و نهصد و دوازده گردشگر از موزه ‌های استان خبر داد وعنوان کرد: صد و پانزده نفر ازین افراد گردشگران خارجی هستند به طوری که که در این ایام حضور گردشگران خارجی نیز پرشور بوده است.
منبع : ایسنا

 

منابع نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ تیر ۹۶
1016 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0