ضرورت بررسی عملکرد شرکتهای خدمات فنی آزمایشگاهی استان قزوین ضرورت بررسی عملکرد شرکتهای خدمات فنی آزمایشگاهی استان قزوین

ضرورت بررسی عملکرد شرکتهای خدمات فنی آزمایشگاهی استان قزوین

ضرورت بررسی عملکرد شرکتهای خدمات فنی آزمایشگاهی استان قزوین ، و برخورد با متخلفین و هم‌چنین در راستای اجرای مصوبات جلسه شورای فنی استان، جلسه ای در این خصوص با حضور اعضا برگزار گردید

کد خبر: 991004001 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۴ دی ۹۹ - ۶:۵۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، ضرورت بررسی عملکرد شرکتهای خدمات فنی آزمایشگاهی استان قزوین ، و برخورد با متخلفین و هم‌چنین در راستای اجرای مصوبات جلسه شورای فنی استان، جلسه ای در این خصوص با حضور اعضا برگزار گردید

ضرورت بررسی عملکرد شرکتهای خدمات فنی آزمایشگاهی استان قزوین

ضرورت بررسی عملکرد شرکتهای خدمات فنی آزمایشگاهی استان قزوین
رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره کل راه و شهرسازی بیان کرد: پیرامون موضوع ضرورت بررسی عملکرد شرکتهای خدمات فنی آزمایشگاهی استان و برخورد با متخلفین و هم‌چنین در راستای اجرای مصوبات جلسه شورای فنی استان، جلسه ای در این خصوص با حضور اعضا برگزار گردید.
حامد عبدالرزاقی با اعلام این خبر افزود: در این نشست، نحوه اجرای بندهای مصوبات صورت‌جلسه شورای فنی استان و هم‌چنین پیشنهادات سازمان نظام مهندسی استان در رابطه با آیین نامه انضباطی شرکتهای خدمات فنی آزمایشگاهی با لحاظ کردن مفاد مکاتبه این اداره کل بررسی گردید.
وی ادامه داد: هم‌چنین چک لیستها و صورت‌جلسات نظارتی تهیه شده توسط آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان جهت نظارت بر عملکرد شرکتهای خدمات فنی آزمایشگاهی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: پیشنهادات آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، در قالب دفترچه راهنمای نحوه اعمال نظارت عالیه بر عملکرد آزمایشگاه ها و چگونگی گردش کار آن بررسی شده و اعضا پیشنهادات خود را ارائه کردند.
رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره کل راه و شهرسازی در خاتمه افزود: آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان از بازدیدهای انجام شده گزارشی را بصورت پاور پوینت ارائه کرده و تصمیماتی در رابطه با برخورد متخلفین در این زمینه اتخاذ گردید.
لازم به ذکر است مجابی ریس سازمان نظام مهندسی ساختمان، کشاورز مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان، فرخ‌زاد رییس انجمن صنفی شرکتهای خدمات آزمایشگاهی استان، فرجی پور معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی و عبدالرزاقی رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره کل راه و شهرسازی در این نشست، حاضر بودند.
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ دی ۹۹
826 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0