جلسه اعضای شورای مرکزی و روسای نظام مهندسی ساختمان استان ها با وزیر راه و شهرسازی جلسه اعضای شورای مرکزی و روسای نظام مهندسی ساختمان استان ها با وزیر راه و شهرسازی

جلسه اعضای شورای مرکزی و روسای نظام مهندسی ساختمان استان ها با وزیر راه و شهرسازی

جلسه اعضای شورای مرکزی و روسای نظام مهندسی ساختمان استان ها با وزیر راه و شهرسازی ، صبح روز 3 شنبه مورخ 11/11/1401 برگزار شد

کد خبر: 011112006 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۲ بهمن ۰۱ - ۱۲:۰۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، جلسه اعضای شورای مرکزی و روسای نظام مهندسی ساختمان استان ها با وزیر راه و شهرسازی ، صبح روز ۳ شنبه مورخ ۱۱/۱۱/۱۴۰۱ برگزار شد

جلسه اعضای شورای مرکزی و روسای نظام مهندسی ساختمان استان ها با وزیر راه و شهرسازی

جلسه اعضای شورای مرکزی و روسای نظام مهندسی ساختمان استان ها با وزیر راه و شهرسازی
دویست و نود و ششمین جلسه شورای مرکزی برگزار گردید
جلسه اعضای شورای مرکزی و روسای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها با وزیر راه و شهرسازی
اعضای شورای مرکزی و روسای سازمان نظام مهندسی ساختمان استانها صبح روز ۳ شنبه مورخ ۱۱/۱۱/۱۴۰۱ با وزیر راه و شهرسازی دیدار و گفت‌وگو کردند.
صبح سه شنبه جلسه هم اندیشی اعضای شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور و جمعی از روسای سازمان استان‌ ها با مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی به‌همراه معاون مسکن و ساختمان و سرپرست دفتر توسعه مهندسی ساختمان در محل وزارت راه و شهرسازی برگزار گردید.
هم‌چنین عصر امروز دویست و نود و ششمین جلسه شورای مرکزی در سالن جلسات شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی برگزار گردید.
حمزه شکیب، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان در ابتدای این جلسه ضمن تشکر از حضور روسای سازمان استانها و اعضای شورای مرکزی بیان کرد: وزیر راه و شهرسازی خیلی با صبر و حوصله در جلسه امروز به موارد و مسائلی که ما در سازمان با آنها مواجه هستیم گوش فرا دادند.
وی گفت: وزیر راه و شهرسازی نگاه خوبی به سازمان نظام مهندسی دارند و با شناختی که از آقای دکتر بذرپاش دارم بسیار با انرژی و عملیاتی و به دنبال حل مسائل و معضلات هستند.
وی ادامه داد: آقای بذرپاش از تعداد بالای نیروهای سازمان نظام مهندسی در مقایسه با سازمان‌ های دیگر خبر دارد و با توجه به دغدغه‌هایی که دارد به معیشت این نیروها اهمیت می‌ دهد.
شکیب اظهار داشت: با توجه به نگاه مثبت آقای بذرپاش قرار است از این پس جلسات با وزیر راه و شهرسازی به‌صورت فصلی برگزار گردد.
وی گفت: با عزم و اراده‌ای که داریم باید امروز قول بدهیم همدل‌تر و منسجم‌تر از همیشه بایستیم و صرفا روی کارهای‌مان تمرکز کنیم و حل مشکلات و معضلات اعضای نظام مهندسی را در دستور کار قرار دهیم.
شکیب تصریح کرد: اگر ما یک سازمان مقتدر داشته باشیم حتما اتفاقات خوبی می‌افتد. تلاش می‌کنیم به کمک شما و یاری خدا در قالب گروه‌های تخصصی و کمیسیون‌ها و مشورت همه اعضا کارها را پیش ببریم.
در جلسه شورای مرکزی موضوع ماده ۱۱۳ آیین‌نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان که توسط کمیسیون حقوقی و نظام نامه ها به شورای مرکزی پیشنهاد شده بود مورد بررسی قرار گرفت که با اصلاحات صورت گرفته به تصویب رسید.
هم‌چنین در ادامه سامانه الکترونیکی سند فنی ساختمان توسط مهندس فرهمند ارائه و کلیات آن به تصویب رسید و برای اظهار نظر به گروه‌ ها و کمیسیون‌ های تخصصی معرفی شد.
در ادامه جلسه بررسی مبانی تعرفه خدمات مهندسی توسط دبیران‌ اجرایی ارائه‌ و نهایتا مقرر گردید، طبق قیمت واقعی برای ارسال به وزارت خانه به هیات رییسه تفویض گردد.
لازم به ذکر است، بررسی قراردادهای همسان نظارت توسط کمیسیون حقوقی به جلسه بعد موکول گردید.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ بهمن ۰۱
574 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0