جلسه روسای سازمان استان‌ ها با رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور جلسه روسای سازمان استان‌ ها با رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

جلسه روسای سازمان استان‌ ها با رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

جلسه روسای سازمان استان‌ ها با رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور  ، و جمعی از روسای سازمان استان‌ها به صورت تلفیقی (حضوری-مجازی) در محل سالن جلسات شورای مرکزی برگزار گردید

کد خبر: 020207012 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۷ اردیبهشت ۰۲ - ۹:۲۹ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، جلسه روسای سازمان استان‌ ها با رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور  ، و جمعی از روسای سازمان استان‌ها به صورت تلفیقی (حضوری-مجازی) در محل سالن جلسات شورای مرکزی برگزار گردید

جلسه روسای سازمان استان‌ ها با رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

جلسه روسای سازمان استان‌ ها با رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور
جلسه روسای سازمان استان‌ها روز ۳ شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ با حضور رئیس سازمان و جمعی از روسای سازمان استان‌ها به صورت تلفیقی (حضوری-مجازی) در محل سالن جلسات شورای مرکزی برگزار گردید.
حمزه شکیب در ابتدای جلسه ضمن خیر مقدم به روسای سازمانها، به ارائه گزارشی از امور جاری سازمان و اقدامات صورت گرفته پرداخت و ادامه داد: قبل از سال فضای خوبی حاکم بود و خیلی امیدوار بودیم به عدد واقعی برسیم، حتی جلساتی با همکاران وزارت راه و شهرسازی برگزار گردید که گفته شد هزینه ساخت اعلام شده از طرف شورای مرکزی حدود ده الی پانزده درصد با قراردادهای مسکن ملی بیشتر است.
وی گفت: از زمانی که شورای عالی کار ۲۷ درصد افزایش دستمزد را که اعلام نمود و هیات دولت هم تاکید کرد سازمان‌ ها و دستگاه‌ ها مراقب باشند اختلاف فاحشی با این میزان نداشته باشند، تعیین میزان واقعی تعرفه پیچیده شد.
وی با اشاره به استفاده از مبحث۲ اظهار داشت: برآورد هزینه ساخت با استفاده از روش مبحث۲ کاملاً قانونی و هیچ ایرادی برآن وارد نیست.
در بحث شرح خدمات مهندسی رشته های هفت‌گانه نیز جلسات منظمی داشتیم و از تمام رشته ها نمایندگانی حاضر شدند که منجر شد تمام شرح خدمات یکبار مرور و بازبینی گردد.
در ادامه، حکیمی رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان و دبیر کمیسیون روسا ضمن خیرمقدم گفت: در سال جدید عظم جدی برای وحدت رویه و انسجام در امور استان‌ها داریم.
حکیمی اظهار داشت: در جلسات آتی روسای سازمان استان ها، عملکرد و نحوه ارائه خدمات در دو استان منتخب ارائه شود.
لازم به ذکر است، در این جلسه موضوعاتی از قبیل مصادیق تعارض منافع، تعرفه خدمات مهندسی و مشکلات سازمان‌ها از سوی روسا مطرح گردید که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ اردیبهشت ۰۲
216 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0