اجلاس هیات عمومی نظام مهندسی ساختمان در راستای تبادل نظر و ایجاد وحدت رویه است اجلاس هیات عمومی نظام مهندسی ساختمان در راستای تبادل نظر و ایجاد وحدت رویه است

اجلاس هیات عمومی نظام مهندسی ساختمان در راستای تبادل نظر و ایجاد وحدت رویه است

اجلاس هیات عمومی نظام مهندسی ساختمان در راستای تبادل نظر و ایجاد وحدت رویه است  ، بررسی مشکلات سازمان‌ها و موضوع تصویب نظام نامه‌ها که موجب وحدت رویه در فرایند اداری و تخصصی استان‌ها می‌شود

کد خبر: 020417007 تاریخ انتشار: شنبه ۱۷ تیر ۰۲ - ۷:۰۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، اجلاس هیات عمومی نظام مهندسی ساختمان در راستای تبادل نظر و ایجاد وحدت رویه است  ، بررسی مشکلات سازمان‌ها و موضوع تصویب نظام نامه‌ها که موجب وحدت رویه در فرایند اداری و تخصصی استان‌ها می‌شود

اجلاس هیات عمومی نظام مهندسی ساختمان در راستای تبادل نظر و ایجاد وحدت رویه است

اجلاس هیات عمومی نظام مهندسی ساختمان در راستای تبادل نظر و ایجاد وحدت رویه است
رئیس هیات اجرایی بیست‌وششمین اجلاس هیات عمومی نظام‌ مهندسی ساختمان کشور گفت:
اجلاس هیات عمومی نظام مهندسی ساختمان در راستای تبادل نظر و ایجاد وحدت رویه است
رئیس هیات اجرایی بیست‌وششمین اجلاس هیات عمومی نظام‌ مهندسی ساختمان کشور بیان کرد: هدف از برگزاری اجلاس‌های هیات عمومی نظام مهندسی ساختمان کشور، تبادل نظرهای تخصصی و حرفه‌ای به منظور انسجام و ایجاد وحدت رویه‌ای است که در سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان سراسر کشور به آن‌ها نیاز داریم.
سینا صبری، رئیس هیات اجرایی بیست‌وششمین اجلاس هیات عمومی نظام‌ مهندسی ساختمان کشور، اظهار داشت: هدف از برگزاری اجلاس‌های هیات عمومی نظام مهندسی ساختمان کشور، تبادل نظرهای تخصصی و حرفه‌ای به منظور انسجام و ایجاد وحدت رویه‌ای است که در سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان سراسر کشور به آن‌ها نیاز داریم. هیات اجرایی بیست و ششمین اجلاس هیات عمومی نظام مهندسی ساختمان کشور برای برنامه ریزی و برگزاری منظم و اصولی اجلاس از دو ماه گذشته جلسات مکرری را در محل شورای مرکزی و محل برگزاری اجلاس داشته است.
وی گفت: اجلاس هیات عمومی نظام‌ مهندسی ساختمان کشور بزرگ‌ترین مجمع و نشست تخصصی و حرفه‌ای مربوط به سازمان‌ های نظام مهندسی به استناد ماده ۱۹ قانون و ماده ۱۰۶ آیین نامه اجرایی است که تیرماه هرسال به صورت عادی در یکی از استان‌های کشور برگزار می‌گردد.
وی، بررسی مشکلات سازمان‌ها و موضوع تصویب نظام نامه‌ها که موجب وحدت رویه در فرایند اداری و تخصصی استان‌ها می‌شود را از جمله موارد مهم در تدوین دستورکارهای این اجلاس عنوان کرد و گفت: تعداد ۵ دستورکار شامل ارائه گزارش عملکرد شورای مرکزی، ترازنامه سال ۱۴۰۱ شورای مرکزی، تبیین اهداف و خط مشی شورای مرکزی در دوره پیش رو، ارائه گزارش عملکرد استان‌ها و تاسیس بیمه مهندسان در این دوره از اجلاس مدنظر است.
به گفته وی، تفاوت این دوره از اجلاس با دوره‌های قبلی، راه اندازی سایت اختصاصی اجلاس برای برقراری ارتباط دو سویه بین عوامل اجرایی و شرکت کنندگان در اجلاس بوده که رویدادها، نشست‌ها و نقطه نظرات شرکت کنندگان از این طریق اطلاع رسانی و دریافت می‌شود.
رئیس هیات اجرایی بیست‌وششمین اجلاس هیات عمومی نظام‌ مهندسی ساختمان کشور با بیان این‌که تمامی اطلاع رسانی‌های مربوط به اجلاس از طریق سایت و پنل پیام اجلاس انجام می‌گیرد، تصریح کرد: در حاشیه روز نخست برگزاری این اجلاس، از صبح امروز هفت نشست کمیسیون‌ های تخصصی در حال برگزاری بوده که جمع بندی‌ها و دستورکارهای این نشست‌ها منجر به تنظیم بیانیه و قطعنامه پایانی اجلاس می‌ شود که خط مشی تخصصی سازمان را مشخص می‌کند.
صبری از برگزاری دو نشست روسای سازمان‌های نظام مهندسی استان‌ها و هم‌چنین روسای شورای انتظامی استان‌ها در حاشیه این اجلاس خبر داد و افزود: از نقطه نظرات مطرح شده در این نشست‌ها نیز در جمع بندی اجلاس بهره می بریم.
وی با اشاره به میزبانی تبریز برای برگزاری این اجلاس نیز گفت: همکاری بسیار خوبی توسط میزبان انجام گرفته و ریاست سازمان نظام مهندسی آذربایجان شرقی و عضو سازمان نظام مهندسی استان در شورای مرکزی نیز در تمام مراحل برنامه ریزی اجرایی در هیات اجرایی حضور داشته و برنامه ریزی‌های محلی توسط ‌آن‌ها انجام گرفت. نظم و ترتیب موجود نیز در راستای تلاش این افراد و سایر همکاران اجرایی بوده است.
لازم به ذکر است؛ بیست‌وششمین اجلاس هیات عمومی نظام‌ مهندسی ساختمان کشور با حضور و سخنرانی حمزه شکیب، رئیس شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان، رضا دیزجی، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی، اقبال شاکری، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و سایر اعضای شورای مرکزی و استان‌های این نظام، به میزبانی سازمان نظام مهندسی ساختمان تبریز طی دو روز چهارشنبه چهاردهم تیرماه و پنج‌شنبه ۱۵ تیرماه در محل هتل لاله پارک تبریز در حال برگزاری است.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ تیر ۰۲
168 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0