جلسه هم اندیشی شورای مرکزی دوره نهم با محوریت بررسی مسائل جاری نظام مهندسی ساختمان

جلسه هم اندیشی شورای مرکزی دوره نهم با محوریت بررسی مسائل جاری نظام مهندسی ساختمان

جلسه هم اندیشی شورای مرکزی دوره نهم با محوریت بررسی مسائل جاری نظام مهندسی ساختمان ، و تهیه پیش نویس برنامه شورای مرکزی دوره نهم با حضور اعضای اصلی و علی البدل در دو نوبت صبح و عصر برگزار گردید

کد خبر: 010629006 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۹ شهریور ۰۱ - ۱۰:۰۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، جلسه هم اندیشی شورای مرکزی دوره نهم با محوریت بررسی مسائل جاری نظام مهندسی ساختمان ، و تهیه پیش نویس برنامه شورای مرکزی دوره نهم با حضور اعضای اصلی و علی البدل در دو نوبت صبح و عصر برگزار گردید

جلسه هم اندیشی شورای مرکزی دوره نهم با محوریت بررسی مسائل جاری نظام مهندسی ساختمان

جلسه هم اندیشی شورای مرکزی دوره نهم با محوریت بررسی مسائل جاری نظام مهندسی ساختمان
جلسه هم اندیشی تهیه پیش نویس برنامه شورای مرکزی دوره نهم برگزار گردید
جلسه هم اندیشی شورای مرکزی دوره نهم با محوریت بررسی مسائل جاری سازمان نظام مهندسی ساختمان و تهیه پیش نویس برنامه شورای مرکزی دوره نهم با حضور اعضای اصلی و علی البدل در دو نوبت صبح و عصر برگزار گردید.
این جلسه با حضور حمزه شکیب سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان و اعضای شورای مرکزی دوره نهم روز ۳ شنبه پانزدهم شهریور ماه در محل سالن جلسات سازمان نظام مهندسی برگزار گردید.
در ابتدا حمزه شکیب با اشاره به وظایف و اختیارات شورای مرکزی بیان کرد: بمنظور تشریح وظایف شوای مرکزی تا کنون ۳ جلسه برگزار و به موازات کمیته ای برای قراردادهای همسان خدمات مهندسی تشکیل شده است که امیدوار هستیم تا اواسط مهر ماه این دو بخش به جمع بندی برسد.
شکیب گفت: طبق بند “ح” ماده ۱۱۴ در مورد همکاری با وزارت کار و امور اجتماعی در زمینة ارتقای سطح مهارت کارگران ماهر شاغل در مهندسی ساختمان و تعیین استاندارد مهارت و کنترل آن، کمیته ای متشکل از مدیر آموزش سازمان نظام مهندسی ساختمان و دو نفر از اعضای شورا برای اجرای کار آموزشی-عملیاتی تشکیل گردد. هم‌چنین کمیته ای ۳ نفره در رابطه با بررسی عملکرد صندوق مشترک نظام مهندسی استان ها جهت ارائه به شورای مرکزی تشکیل شود.
در ادامه، گزارش عملکرد بودجه سال ۱۴۰۰ توسط خانم مسعودی مدیر مالی سازمان ارائه و مقرر گردید نسبت به تدوین بودجه پیشنهادی ۱۴۰۱ توسط مهندس آدم نوه سی خزانه دار سازمان لحاظ شود.
در ادامه جلسه، گزارش اولیه ای از کتابی که در مورد حادثه متروپل توسط جمعی از متخصصین، زیر نظر سرپرست سازمان تدوین و بوسیله شورای مرکزی تهیه شده است ارائه و مقرر شد، در آینده نزدیک انتشار یابد. در این کتاب به بررسی و تحلیل جنبه های فنی، حقوقی و نظامات اداری حادثه متروپل پرداخته شده است. در خاتمه، هر یک از اعضا مسائل و راه‌کارهای پیشنهادی خود را بیان کردند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ شهریور ۰۱
923 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0