رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور

نیاز اصلی و مهم حوزه کشاورزی، نهاده دانش است

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور، در پیام تبریک خود بمناسبت سال روز تأسیس این سازمان، مهمترین نهاده مورد نیاز بخش کشاورزی را برخورداری از دانش برای کشاورزان نام برد.

کد خبر: 960403006 تاریخ انتشار: شنبه ۳ تیر ۹۶ - ۱۰:۴۷ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)،در پیام تبریک سال روز تأسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور توسط رئیس سازمان چنین آمده است:نیاز اصلی و مهم حوزه کشاورزی نهاده دانش

نیاز اصلی و مهم حوزه کشاورزی نهاده دانش

نیاز اصلی و مهم حوزه کشاورزی نهاده دانش

نیاز اصلی و مهم حوزه کشاورزی، نهاده دانش

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور، در پیام تبریک خود بمناسبت سال روز تأسیس این سازمان، مهمترین نهاده مورد نیاز بخش کشاورزی را برخورداری از دانش برای کشاورزان نام برد.
احمد کبیری، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور، امروز در شانزدهمین سالروز تأسیس این سازمان، پیامی را منتشر کرد و به این مناسبت، سوم تیرماه را به فعالان این حوزه تبریک گفت.
در متن این نامه چنین عنوان شده است: امروز سوم تیرماه، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، شانزدهمین سال روز تأسیس خود را بپشتوانۀ حضور فعال اعضاء در فعالیتهای مهندسی مانند مسئولین فنی واحدهای کشاورزی، ناظرین فنی، شرکتهای خدمات مشاوره‌ای، پیمان کاران، کارشناسان رسمی و متخصصین در تمامی رشته های کشاورزی گرامی میدارد.
تقارن روزهای پایانی ماه رحمت و غفران الهی با سال روز تأسیس بزرگترین تشکل صنفی تخصصی حوزه کشاورزی فرصت مغتنمی است تا به برکت این ماه مبارک در مسیر طهارت روح و جسم، بتوانیم با خدمت صادقانه و تلاش مداوم در راستای ارائه خدمات به اعضای سازمان، بهره برداران، کشاورزان و جامعه عظیم کشاورزی کشور قدم برداریم.
آن چه که امروز میتوان بعنوان نیاز اساسی بخش کشاورزی نام برد “نهادۀ دانش” است؛ زیرا که نفوذ علم و دانش روز در زمینه تولید محصولات کشاورزی در کنار برخورداری از ظرفیت علمی و تخصصی دانش آموخته های رشته‌های کشاورزی، میتواند کشور را به سمت کشاورزی دانش بنیان سوق دهد.‌


در همین رابطه سازمان رسالت اصلی خود را ارتقای توانمندیهای فنی و روزآمد نمودن دانش اعضاء از طریق برگزاری دورههای بازآموزی و نوآموزی قرار داده است تا ضمن تقویت و تحكیم دانش اعضاء با ارائه تازه‌های علمی و فناوریهای نوین، آنها را برای پذیرش مهارت و یا شغل جدید آماده نماید.
بی‌شک توسعه خدمات فنی و مهندسی غیردولتی در بخش کشاورزی قدمی برای تحقق شعار سال “اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال” و منویات مقام معظم رهبری است که علاوه بر ایجاد زمینه اشتغال برای مهندسین کشاورزی، زمینه را برای جلب اعتماد در میان کشاورزان و بهره‌برداران فراهم مینماید و با انتقال دانش و تکنولوژی بسطح مزارع افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی را شاهد خواهیم بود.
با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه رحمت الهی، ۳ تیرماه، شانزدهمین سالروز تأسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی را به کلیه اعضاء سازمان، هم کاران پرتلاش در سازمان، اعضای شورای استانها، اعضای شورای مرکزی، جامعه بزرگ مهندسان کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست تبریک و تهنیت عرض میکنم.
منبع: ایانا

 

کانال تلگرام نظام مهندسی اردبیل

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ تیر ۹۶
1006 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0