چهارمین همایش ملی معادن

چهارمین گردهمایی ملی معادن روباز در استان کرمان شروع بکار کرد

چهارمین همایش ملی معادن روباز بعد از ده سال وقفه در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه شهید باهنر کرمان شروع بکار نمود.

کد خبر: 960224005 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۹۶ - ۲:۰۱ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،چهارمین همایش ملی معادن روباز بعد از ده سال وقفه در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه شهید باهنر کرمان شروع بکار نمود.چهارمین گردهمایی ملی معادن روباز در استان کرمان

چهارمین گردهمایی ملی معادن روباز در استان کرمان

چهارمین گردهمایی ملی معادن روباز در استان کرمان

چهارمین گردهمایی ملی معادن روباز در استان کرمان

این گردهمایی امروز (یک شنبه) با حضور متخصصین و صاحب نظران داخلی و خارجی و با محورهای فرصتهای سرمایه گذاری در معادن روباز و کاربرد فناوریهای نوین در معادن روباز کشور گشایش یافت و تا بیست و هفتم اردی بهشت در دانشگاه شهید باهنر ادامه دارد.
رئیس گردهمایی ملی معادن روباز در این مراسم بیان کرد: نخستین گردهمایی معادن روباز کشور سال هشتاد با ابتکار شرکت مس منطقه ای کرمان برگزار گردید و از سومین و آخرین گردهمایی هم ده سال میگذرد.
سعید کریمی نسب گفت: فرصتهای سرمایه گزاری در معادن روباز، طراحی، ژئو مکانیک، پایداری شیب، ترابری، پایش و ابزاربندی، حفاری و انفجار و برنامه ریزی تولید از جمله محورهای این گردهمایی است.


کریمی با اشاره به این که گردهمایی معادن روباز بمدت ۴ روز برگزار میشود ادامه داد: تاثیرپذیری معدن روباز و زیر زمینی، فتوگرامتری کوتاه برد، زهکشی، ایمنی و محیط زیست، بازسازی، مدیریت و اقتصاد و هم چنین آموزش و پژوهش از دیگر محورهای این گردهمایی ملی است.
کریمی افزود: میهمانانی از کشورهای ایتالیا و استرالیا نیز نظرات کارشناسی خود را در مسیر گردهمایی ارائه میکنند و چهل و نه مقاله شفاهی به دبیرخانه چهارمین گردهمایی ملی معدن روباز ارائه گردیده که تعدادی از مقاله ها بصورت پوستر به چاپ رسیده است.
وی عنوان کرد: این گردهمایی با مشارکت دانشگاه شهید باهنر کرمان، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان، شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، سازمان ایمیدرو، سازمان نظام مهندسی معدن کرمان، شرکت میدکو و چند شرکت معدنی و صنعتی استان کرمان برگزار گردید.
ایشان اضافه کردند: آخرین روز گردهمایی هم به بازدید متخصصین و علاقمندان حوزه معدن از معادن روباز استان کرمان اختصاص داده شده است.
دانشگاه شهید باهنر کرمان با یازده دانشکده از جمله دانشکده فنی و مهندسی پانزده هزار دانشجو در چهارصد رشته تحصیلی دارد.
سالانه حدود شصت و سه میلیون تن مواد معدنی در استان کرمان استخراج میشود که بیست و یک درصد استخراج کل کشور را در بر میگیرد.
چهل و دو نوع ماده معدنی از سیصد و هشتاد معدن در استان کرمان استخراج میشود و مس، سنگ آهن، ذغال سنگ، کرومیت و تیتانیوم از مواد معدنی شاخص این استان است که به ‘بهشت معادن’ شهرت دارد.
منبع: ایرنا

 

راهنمای مبحث ۱۳ مقررات ملی ساختمان pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ اردیبهشت ۹۶
1322 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0