نخستین جلسه رسمی شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی با حضور رستم قاسمی نخستین جلسه رسمی شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی با حضور رستم قاسمی

نخستین جلسه رسمی شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی با حضور رستم قاسمی

نخستین جلسه رسمی شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی با حضور رستم قاسمی ، وزیر راه و شهر سازی در محل سازمان نظام مهندسی ساختمان برگزار گردید

کد خبر: 010809019 تاریخ انتشار: دوشنبه ۹ آبان ۰۱ - ۱۰:۵۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، نخستین جلسه رسمی شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی با حضور رستم قاسمی ، وزیر راه و شهر سازی در محل سازمان نظام مهندسی ساختمان برگزار گردید

نخستین جلسه رسمی شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی با حضور رستم قاسمی

نخستین جلسه رسمی شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی با حضور رستم قاسمی
با کمک سازمان نظام مهندسی بحران کمبود مسکن را حل خواهیم کرد
رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی بیان کرد:
با کمک سازمان نظام مهندسی بحران کمبود مسکن را حل خواهیم کرد
نخستین جلسه رسمی شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی با حضور رستم قاسمی وزیر راه و شهر سازی در محل سازمان نظام مهندسی ساختمان برگزار گردید.
رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در جلسه شورای مرکزی، در مورد مشکل مسکن در کشور بیان کرد: متوسط سبد هزینه خانوار در کشور مسکن است. با این بحران در کشور مواجه هستیم، بنابراین یک وظیفه جدی بر دوش ما به عنوان متولی مسکن است که باید با تلاش بیشتر کمبودها را جبران کنیم.
قاسمی ادامه داد: مهم‌ترین مولفه ای که برای مردم ما مهم است بحث مسکن است. وزارت مسکن در تلاش هست این مشکلات را برطرف کند. در این راستا باید بحث وام و زمین ها را برطرف کنیم، در حوزه زمین بحران را پشت سر گذاشتیم اما در ساخت و ساز با مشکلات زیادی مواجه هستیم.
وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: کمک سازمان نظام مهندسی می تواند راه گشای حل مشکل مسکن باشد. اگر اراده و همراهی باشد پیشرفت‌ های خیلی زیادی دست خواهیم یافت.
وی گفت: کمک مهندسان بسیار مهم است لذا بدون انسجام نمی توان کار کرد. امیدوار هستیم با حضور شورای مرکزی این انسجام و همدلی در سطح کشور صورت گیرد‌ تا بتوانیم معضل اصلی کشور که همان مسکن است را برطرف کنیم.
قاسمی در خاتمه گفت: مهندسان کشور شاخصهایی از جمله کیفیت، سرعت، اخلاق را سرلوحه کار خود قرار دهند تا شاهد وفاق خوبی در سطح کشور باشیم.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ آبان ۰۱
938 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0