عابدی ترکی

اولین کنفرانس ملی نقش مهندسی مکانیک در ساخت و ساز شهری برگزار می گردد

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران اولین کنفرانس ملی نقش مهندسی مکانیک در ساخت و ساز شهری را با هدف ارتقا بهره وری ساختمان و کاهش مصرف انرژی را در روزهای 3 و 4 مرداد ماه در پژوهش گاه نیرو برگزار می نماید.

کد خبر: 960431003 تاریخ انتشار: شنبه ۳۱ تیر ۹۶ - ۸:۱۵ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.irسازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران اولین کنفرانس ملی نقش مهندسی مکانیک در ساخت و ساز شهری را با هدف ارتقا بهره وری ساختمان و کاهش مصرف انرژی را در روزهای ۳ و ۴ مرداد ماه در پژوهش گاه نیرو برگزار می نماید.اولین کنفرانس ملی نقش مهندسی مکانیک در ساخت و ساز شهری

اولین کنفرانس ملی نقش مهندسی مکانیک در ساخت و ساز شهری

اولین کنفرانس ملی نقش مهندسی مکانیک در ساخت و ساز شهری

اولین کنفرانس ملی نقش مهندسی مکانیک در ساخت و ساز شهری

عابدی ترکی دبیر اجرایی اولین کنفرانس ملی مهندسی مکانیک در ساخت و ساز شهری در جلسه خبری امروز بیان کرد: ما در کشور بیش از چهارصد نفر عضو داریم که در سازمان نظام مهندسی کل کشور در هفت رشته تخصص عمران ،تاسیسات برق، نقشه برداری و ترافیک و شهرسازی به دادن خدمات میپردازند.
ترکی ادامه داد: یکی از رشته های مهم ساختمان بحث تاسیسات ساختمان است که این صنعت با آرامش و ایمنی و بهره وری آن را در جهت ارایه خدمات بهتر انجام میدهد.
دبیر اجرایی اولین کنفرانس ملی مهندسی مکانیک در ساخت و ساز شهری تصریح کرد: اهمیت صنعت تاسیسات در واقع با پیچیده شدن ساختمان بیش از پیش مشخص می گردد که از جمله آن سیستم آب و فاضلاب و سیستم تهویه و سیستم هوشمند و آسانسور است.در همین رابطه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران این کنفرانس را به مدت ۲ روز (سوم و چهارم ) مرداد ماه برگزار می نماید.


وی خاطر نشان کرد: هماهنگی لازم با کمیته شورای سیاستگذاری، کمیته اجرایی .علمی و صنعت انجام گردیده است. هم چنین طراحی و راه اندازی پایگاه کنفرانس انجام شده به طوریکه بیش از هفتصد نفر از مهندسان این بخش ثبت نام کرده اند.
ترکی یاد آور شد: در کنار این کنفرانس نمایش گاه توانمندی ها که نقش راه بری بازار را دارند برگزار خواهد شد هم چنین کارگروه تخصصی برای بالا رفتن پایه برگزار می گردد.
منبع : ایسکانیوز

 

کانال تلگرام نظام مهندسی آذربایجانشرقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۱ تیر ۹۶
1377 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0