اولین جلسه کمیته اولین جلسه کمیته اجرای موارد خاص ستاد اجرایی مبحث بیست و دوم نظام مهندسی

اولین جلسه کمیته “اجرای موارد خاص” ستاد اجرایی مبحث بیست و دوم نظام مهندسی

اولین جلسه کمیته "اجرای موارد خاص" ستاد اجرایی مبحث بیست و دوم نظام مهندسی ، به ریاست رمضانی و باحضور تقی‌زاده، سالاری و اصغری و خانم‌ها شیرمحمدلو (نظام مهندسی تهران) و باریکانی برگزار گردید

کد خبر: 990707004 تاریخ انتشار: دوشنبه ۷ مهر ۹۹ - ۹:۳۹ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، اولین جلسه کمیته اجرای موارد خاص ستاد اجرایی مبحث بیست و دوم نظام مهندسی ، به ریاست رمضانی و باحضور تقی‌زاده، سالاری و اصغری و خانم‌ها شیرمحمدلو (نظام مهندسی تهران) و باریکانی برگزار گردید

اولین جلسه کمیته “اجرای موارد خاص” ستاد اجرایی مبحث بیست و دوم نظام مهندسی

اولین جلسه کمیته "اجرای موارد خاص" ستاد اجرایی مبحث بیست و دوم نظام مهندسی
کمیته “اجرای موارد خاص” ستاد اجرایی مبحث بیست و دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان تشکیل جلسه داد.
اولین جلسه کمیته “اجرای موارد خاص” ستاد اجرایی مبحث بیست و دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان به ریاست رمضانی و باحضور تقی‌زاده، سالاری و اصغری و خانم‌ها شیرمحمدلو (نظام مهندسی تهران) و باریکانی برگزار گردید.
در این نشست، رمضانی تجربه موفق مانور در تهران (چندی قبل) را مورد اشاره قرار داد و در ادامه تقی زاده توضیحاتی در مورد اهمیت این کمیته در فرآیند کلی اجرای مبحث بیست و دوم ارایه کرد، ضمن این که سالاری در این نشست، آمادگی کامل شورا در این مورد را اعلام کرد.
در ادامه نشست، کمیته “اجرای موارد خاص” ستاد اجرایی مبحث بیست و دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان، سالاری رییس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران بیان کرد: بعد از حادثه پلاسکو و در راستای ایجاد شفافیت ایمنی بر ساختمان‌های تهران, ساختمان‌های پرریسک (در هر نوع کاربری‌) از لحاظ حریق توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی شناسایی شده‌اند. بر همین اساس، هم اکنون این موضوع در حال قرارگیری بر روی سامانه است که تعداد دویست و شصت تا سیصد مورد آنها ایمن‌سازی شده‌اند و این فرآیند ادامه خواهد داشت.
در خاتمه نشست، نتیجه گیری گردید که ساختمان ‌های شناسایی شده توسط آتش‌نشانی با بالاترین میزان خطر، باید اولویت اجرا در این کمیته باشد و در این مورد اقدامات لازم انجام گردد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ مهر ۹۹
348 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0