نخستین نشست هماهنگی رییس و هیات رییسه با مدیران سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز نخستین نشست هماهنگی رییس و هیات رییسه با مدیران سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

نخستین نشست هماهنگی رییس و هیات رییسه با مدیران سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

نخستین نشست هماهنگی رییس و هیات رییسه با مدیران سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز ، بمنظور هماهنگی در مورد تسریع در امور مراجعان در سال جدید برگزار گردید

کد خبر: 020215011 تاریخ انتشار: جمعه ۱۵ اردیبهشت ۰۲ - ۵:۳۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، نخستین نشست هماهنگی رییس و هیات رییسه با مدیران سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز ، بمنظور هماهنگی در مورد تسریع در امور مراجعان در سال جدید برگزار گردید

نخستین نشست هماهنگی رییس و هیات رییسه با مدیران سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

نخستین نشست هماهنگی رییس و هیات رییسه با مدیران سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز
نخستین نشست هماهنگی رییس و هیات رییسه با مدیران سازمان در سال ۱۴۰۲
تاکید بر تکریم و تسریع امور مراجعان و حرکت به سمت ارایه حداکثری خدمات الکترونیک و غیرحضوری از اهم موضوعات مطرح در این نشست بود
روز شنبه نهم اردیبهشت ۱۴۰۲ مدیران سازمان بمنظور هماهنگی در مورد تسریع در امور مراجعان در سال جدید، با رییس و هیات رییسه سازمان دیدار کردند.
در این نشست در ابتدای جلسه، مجربی رییس سازمان با اشاره به جابجایی محل استقرار واحدها و تغییر برخی مدیریت ها از مدیران واحدها خواست تا نقطه نظرات خود را حول این موضوعات بیان کند.
بعد از اظهارات مدیران ریاست سازمان با تاکید بر این نکته که جابجایی واحدها در راستای چابک سازی سیستم و افزایش بهره وری و تمرکز در ارایه خدمات مرتبط است، بر اجرای صحیح قانون و وحدت رویه در ارایه خدمات تاکید کرد.
مجربی، اولویت اول هیات مدیره را کاهش ضرورت مرجعه حضوری ارباب رجوع جهت دریافت خدمات از سازمان و غیرحضوری کردن حداکثری ارایه خدمات برشمرد.
وی هم‌چنین بر دقت مدیران واحدها بر موضوع تکریم مراجعان به ویژه تکریم مهندسان تاکید کرد.
خانم قدیری نایب رییس اول سازمان نیز با تاکید بر لزوم تسریع در انجام امور مراجعان و افزایش رضایتمندی وی، این رضایت مندی را سبب فراهم شدن محیطی مناسب برای کار پرسنل سازمان دانست.
قدیری، جانشین پروری و پرهیز از قایم به شخص بودن ارایه خدمات مختلف سازمان را نیز از اهم وظایف مدیران برشمرد.
نصیرپور دبیر سازمان نیز در سخنانی ارایه خدمات الکترونیک به صورت شبانه روزی و در همه سطوح را از مصوبات هیات مدیره دانست.
نصیرپور با تاکید بر اینکه آیین نامه نظام پیشنهادات در دست تدوین است که با نهایی شدن این آیین نامه و با دریافت و ساماندهی پیشنهادات و نظرات مفید و مثبت، امیدواریم به بهبود امور و تسهیل گری در ارایه خدمات به مراجعان کمک شایانی گردد.
رضوانی فر نایب رییس دوم سازمان نیز سلامت اداری و حذف زمینه های بروز تخلف و ایجاد مفسده را بسیار پر اهمیت برشمرد.
رضوانی فر، اصلاح ساختار سازمان را مهم ترین دستور کار هیات مدیره و به تبع آن مدیران و پرسنل دانست و بر آن تاکید کرد.
بهرنگ محمدی خزانه دار سازمان نیز در سخنانی بر ارتباط بیشتر مدیران با هیات رییسه و ارایه راه‌کارهای سازنده از طرف وی تاکید کرد و تشکیل منظم جلسات هماهنگی را به منظور بهبود بخشیدن به خروجی عملکرد سازمان یک ضرورت دانست.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ اردیبهشت ۰۲
244 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0