نخستین جلسه هم اندیشی خزانه‌دارهای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان‌های کشور نخستین جلسه هم اندیشی خزانه‌دارهای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان‌های کشور

نخستین جلسه هم اندیشی خزانه‌دارهای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان‌های کشور

نخستین جلسه هم اندیشی خزانه‌دارهای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان‌های کشور ، حول منابع درآمدی جدید، مالیات، نظام نامه‌ها و شرایط درآمد سازمان نظام مهندسی استان‌ ها برگزار گردید

کد خبر: 010418015 تاریخ انتشار: شنبه ۱۸ تیر ۰۱ - ۸:۲۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، نخستین جلسه هم اندیشی خزانه‌دارهای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان‌های کشور ، حول منابع درآمدی جدید، مالیات، نظام نامه‌ها و شرایط درآمد سازمان نظام مهندسی استان‌ ها برگزار گردید

نخستین جلسه هم اندیشی خزانه‌دارهای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان‌های کشور

نخستین جلسه هم اندیشی خزانه‌دارهای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان‌های کشور
نخستین جلسه هم اندیشی خزانه‌دارهای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان‌های کشور برگزار گردید
جلسه هم اندیشی خزانه‌دارهای سازمان نظام مهندسی استان‌ های کشور حول منابع درآمدی جدید، مالیات، نظام نامه‌ها و شرایط درآمد سازمان نظام مهندسی استان‌ ها برگزار گردید.
حمزه شکیب با تاکید بر ایجاد وحدت رویه در استان‌ها بیان کرد: بحث تعارض منافع از اصلی‌ترین مسائلی است که سازمان‌ ها با آن مواجه هستند که بایستی شفاف سازی گردد. هم‌چنین در این زمینه پیشنهاداتی با هم فکری روسای سازمان استان‌ ها مبنی بر همکاری شهرداری‌ ها و ادارات کل با سازمان نظام مهندسی ارائه شده است.
شکیب اظهار داشت: ابطال شناسنامه فنی ملکی ساختمان در هیات عمومی دیوان عدالت اداری از موارد مهمی است که باعث چالش در مباحث درآمدی سازمان نظام مهندسی شده است که با اصلاح قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان این مشکل رفع خواهد شد.
سرپرست سازمان نظام مهندسی کشور با تاکید بر برگزاری جلسات خزانه‌داری به صورت فصلی بررسی دغدغه‌ ها و چالش‌ های درآمد پایدار و منابع درآمد استان‌ ها، پی گیری نظام نامه‌ها، مباحث دریافتی از شناسنامه‌ها و بحث کنترل نظارت را از جمله مواردی دانست که در این جلسات مورد بررسی قرار گیرد.
در ادامه این جلسه خزانه‌دار‌های سازمان نظام مهندسی استان‌ ها در مورد معضلات و مشکلات اعم از مقررات جاری مالیات از سود سپرده، مناقصه سازمان‌ها، حق‌الزحمه ارکان سازمان و یکسان سازی حقوق و دستمزد کارمندان به بحث و تبادل نظر پرداختند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ تیر ۰۱
398 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0