نظامنامه مالی-مالیاتی برای تصویب و ابلاغ روانه شورای مرکزی می گردد نظامنامه مالی-مالیاتی برای تصویب و ابلاغ روانه شورای مرکزی می گردد

نظامنامه مالی-مالیاتی برای تصویب و ابلاغ روانه شورای مرکزی می گردد

نظامنامه مالی-مالیاتی برای تصویب و ابلاغ روانه شورای مرکزی می گردد  ، ۲ شنبه 22 آبان 1402، سومین جلسه خزانه داران سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها به میزبانی استان البرز تشکیل گردید

کد خبر: 020827014 تاریخ انتشار: شنبه ۲۷ آبان ۰۲ - ۹:۰۹ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، نظامنامه مالی-مالیاتی برای تصویب و ابلاغ روانه شورای مرکزی می گردد  ، ۲ شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲، سومین جلسه خزانه داران سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها به میزبانی استان البرز تشکیل گردید

نظامنامه مالی-مالیاتی برای تصویب و ابلاغ روانه شورای مرکزی می گردد

نظامنامه مالی-مالیاتی برای تصویب و ابلاغ روانه شورای مرکزی می گردد
به زودی؛
نظامنامه مالی-مالیاتی برای تصویب و ابلاغ روانه شورای مرکزی می گردد
شهاب آدم نوه سی، خزانه دار شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان بیان کرد: نظامنامه مالی – مالیاتی پس از ویرایش نگارشی به زودی جهت تصویب و ابلاغ به سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها در صحن شورای مرکزی ارائه می گردد.
۲ شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲، سومین جلسه خزانه داران سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها به میزبانی استان البرز تشکیل گردید.
در این جلسه که با حضور مدیران مالی استان ها و خزانه داران برگزار گردید، اصلاحیه نظام نامه مالی معاملاتی استان ها مورد بررسی و ویرایش نهایی قرار گرفت و بروز رسانی گردید‌.
این نظام نامه که ویرایش نخست آن به سال ۱۳۹۵ برمی‌گردد توسط کمیته مالی و مالیاتی استان ها تهیه شده است و به صورت نظام نامه پيشنهادي به استماع خزانه داران استان ها رسید.
وی با بیان اینکه این نظام نامه به کوشش کمیته مالی و مالیاتی استان ها تهیه شده است، بیان کرد: لازم است از تلاش های بهروز فرح شیرازی، عضو شورای مرکزی این سازمان، مسعود شهرکی، از استان خراسان رضوی، صارم کاکایی، از استان ایلام، عیسی عبدی، از استان هرمزگان، رحمان رفیعی، از استان گیلان، هیوا واحدی، از استان کرمانشاه و زهره زحمتکش، از استان تهران و منیره رجبعلیان، از شورای مرکزی که مجموعه مدیران مالی عضو این کمیته را تشکیل می‌دهند، قدردانی گردد.
خزانه دار شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان گفت: این جلسه با حضور مشاور بیمه تامین اجتماعی، رازه و مشاور مالیاتی استان یزد، دری، به بررسی و اصلاح نهایی این نظام نامه پر اهمیت پرداخت. این نظام نامه پس از ویرایش نگارشی به زودی جهت تصویب و ابلاغ به سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها در صحن شورای مرکزی ارائه می گردد.
در ادامه بهروز فرح شیرازی، نماینده شورای مرکزی این سازمان که ارائه این دستور کار را در این جلسه برعهده داشت، بیان کرد: در این نظام نامه آخرین تغییرات قوانین مرتبط لحاظ و سعی شده به جهت انضباط بیشتر مالی، چهارچوبی نظام مندتر با قابلیت اجرایی در تمام استان‌های کشور ارائه گردد. این چهارچوب به گونه ای تنظیم شده که قابلیت انطباق، تعامل ساختاری و هماهنگی با تمامی قوانین مرتبط را داشته باشد.
فرح شیرازی گفت: این جلسه با حضور، مشارکت و نظارت مجید جی افرام، نماینده هیات رئیسه و کمیسیون حقوقی شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان، برگزار گردید.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ آبان ۰۲
152 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0