ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

تاکید ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران بر عمل بمسئولیت اجتماعی مهندسین

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران از مهندسین عضو این سازمان خواست تا بمسئولیت اجتماعی خود در قبال جامعه با تذکر به موقع نقایص ساخت و سازها عمل کنند.

کد خبر: 960512001 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۲ مرداد ۹۶ - ۷:۴۱ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران از مهندسین عضو این سازمان خواست تا بمسئولیت اجتماعی خود در قبال جامعه با تذکر به موقع نقایص ساخت و سازها عمل کنند.تاکید ریاست سازمان استان بر عمل بمسئولیت اجتماعی مهندسین

تاکید ریاست سازمان استان بر عمل بمسئولیت اجتماعی مهندسین

تاکید ریاست سازمان استان بر عمل بمسئولیت اجتماعی مهندسین

تاکید ریاست سازمان استان بر عمل بمسئولیت اجتماعی مهندسین

مهران فرصت در گردهمایی ‘ ژئوتکنیک سازه و زلزله ‘ در بابلسر بر لزوم حفظ شان علم و فن مهندسی تاکید و بیان کرد : مهندسین ساختمانی نباید نسبت به کارائی تذکر در حوزه ساخت و ساز بی اعتنایی کنند .
فرصت ارزش افزوده و ماندگاری سرمایه های مردم درحوزه ساخت و ساز را در گرو کار مهندسین دانست و گفت : باید بپذیریم که تمام امور ساخت و ساز از طراحی ، اجرا ،نظارت و کنترل سازه ها را مهندسین انجام میدهند ، پس باید مسئولیت پذیری را بعنوان یک وظیفه ذاتی همواره در خودشان تقویت کنند.
او بالا رفتن سطح کیفیت ساخت و ساز در مازندران را در گرو مسئولیت پذیری و تخصص مهندسین دانست اما تاکید کرد که با همه پیشرفتهای صورت پذیرفته ، هنوز با نقطه آرمانی فاصله وجود دارد .
وی، رقابت و حرفه ای بودن کار مهندسین ساختمان را در شرائط فعلی مهم و جدی توصیف و عنوان کرد : با توجه بموقعیت خاص و حساس مازندران بلحاظ شرایط اقلیمی و فاصله کوتاه سازه ها با جنگل ، کوه و دریا ، مطالعات خاک با آزمایشات ژئوتکنیکی باید مورد توجه قرار گیرد.


رئیس سازمان نظان مهندسی ساختمان مازندران، اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران را اکنون سی و سه هزار نفر اعلام کرد واظهار داشت: که دوازده هزار نفر از این تعداد دارای پروانه اشتغال هستند.
در این گردهمایی چند تن از محققان و استادان دانشگاه های کشور با موضوع ‘ تحلیل خطرلرزه ای سازه ها با رویکردی بنکات اجرایی ‘ ، ‘ رویکردهای بهینه در مهندسی پی و بررسی اثرات ساخت سازها بر روی بناهای مجاور ‘ و ‘ساختمانهای تاب آور در برابر زلزله طبق سیستمهای سازه ای جدید لرزه بر با لحاظ جنبه های معماری و سازه ای ‘ سخن رانی کردند.
منبع : ایرنا

 

کانال تلگرام نظام مهندسی نقشه برداری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ مرداد ۹۶
1096 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0